«روحانی» مدافع حقوق مردم و مصرف کنندگان نیست

به گزارش رکنا، علی اصغر عنابستانی در جلسه علنی امروز( یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با تأکید بر ضرورت تغییر وضعیت استخدامی پرستاران، گفت: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هر چه سریعتر این موضوع را در دستورکار خود قرار دهد و اگر نیاز به مجوز مجلس است این موضوع را به سرعت به مجلس ارائه کند تا وضعیت استخدامی پرستاران تعیین تکلیف شود.

وی متذکر شد: رئیس جمهور اخیرا گفته است که در کابینه وزیری نداریم که مدافع حقوق مردم و مصرف کنندگان باشد که بنده باید بگویم ما رئیس جمهوری که مدافع حقوق مردم و مصرف کنندگان باشد نداریم که اگر این گونه بود، قطعا وضع مردم بهتر از این بود و همه اعضای کابینه هم مدافع مردم می شدند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی درباره مصوبه مجلس مبنی بر اعطای یارانه به مردم جهت تأمین کالاهای اساسی، گفت: آنچه در این زمینه دولت اجرا می کند، منطبق با مصوبه مجلس نیست، چرا که گروه هدف مصوبه مجلس و همچنین منابع مالی آن مشخص است.

عنابستانی تأکید کرد: نباید مصوبه مجلس به گونه دیگری اجرا شود و نمایندگان معتقدند که مصوبه مجلس درباره کمک معیشتی به مردم باید عینا عملیاتی شود.

وی خطاب به آذری جهرمی، گفت: شبکه تلفن همراه افتضاح است و شما باید بدانید که واگذاری آن به بخش خصوصی نافی وظایف شما نیست.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 642012 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟