ربیعی: امسال برنامه‌ای برای اربعین نداریم

به گزارش رکنا ، علی ربیعی در پنجاه و چهارمین نشست خبری سخنگوی دولت با رسانه های ارتباط جمعی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با وجود اینکه دولت ایران و عراق اعلام کردند که امسال راهپیمایی اربعین وجود ندارد متاسفانه برخی به مرزهای کشور مراجعت می‌کنند.

علی ربیعی شامگاه دوشنبه به منظور دیدار و گفت‌وگو با اقشار مختلف مردم و بازدید از چندین طرح اجتماعی، آموزشی و تولیدی وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در سفر به زاهدان

 

تجلیل از خانواده معظم شهدا در دومین روز از هفته دفاع مقدس، برگزاری جلسه شورای اطلاع‌رسانی، دیدار با احزاب و فعالان اجتماعی سیستان‌وبلوچستان و افتتاح و بازدید از چندین طرح اجتماعی از مهمترین برنامه‌های دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری در این سفر یک‌روزه است.

غبار روبی از مزار شهدا، بازدید پایگاه اجتماعی ستایشگران، مرکز توانبخشی صنایع نخاعی، مجتمع آموزشی - تولیدی زینب کبری(س)، کارخانه تولید لباس و همچنین افتتاح کارخانه‌های تولید آب آشامیدنی و دستمال کاغذی در شهرک صنعتی میرجاوه از دیگر برنامه‌های ربیعی در زاهدان است.

علی ربیعی پنجشنبه گذشته (۲۷ شهریور ماه) هم به منظور شرکت در جلسه شورای اطلاع رسانی و نیز نشست با روسای احزاب به استان اصفهان سفر کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 608340 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟