خاوازی به عنوان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی معرفی شد

به گزارش رکنا، علی اصغر یوسف نژاد افزود: خاوازی هم اکنون معاون وزارت جهاد کشاورزی و رئیس موسسه تحقیقات و آموزش و ترویج کشاورزی است.

وی افزود: طبق ماده ۲۰۲ قانون آیین نامه داخلی مجلس؛ رئیس مجلس مکلف است در اولین جلسه علنی مجلس، نامه معرفی وزیر پیشنهادی را اعلام وصول و قرائت کند و سپس معرفی نامه و مستندات لازم را برای بررسی کمیسیون‌های تخصصی مرتبط ارجاع دهد.

در ادامه گزارش خبرگزاری صداوسیما آمده است، یوسف نژاد تصریح کرد: کمیسیون‌های تخصصی مرتبط نیز موظف هستند پس از بررسی تمام مدارک، سوابق و برنامه‌های وزیر پیشنهادی و تطبیق آن‌ها با اسناد بالادستی ظرف مدت یک هفته گزارش نهایی خود را به هیئت رئیسه ارائه کنند تا به منظور اطلاع نمایندگان چاپ و توزیع شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: گزارش مسئول قبل از صحبت‌های موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی از سوی سخنگوی کمیسیون به مدت حداکثر ۱۰ دقیقه قرائت و گزارش می‌شود.

آقای یوسف نژاد همچنین گفت: با توجه به اینکه اولین جلسه علنی مجلس صبح فردا (دوشنبه) برگزار و نامه معرفی آقای کاظم خاوازی اعلام وصول خواهد شد، جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی یک هفته دیگر برگزار می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545605 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟