بازدید سرزده رئیس دستگاه قضا از دادگستری پیشوا

به گزارش گروه سیاسی رکنا، عادل رحمانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پیشوا اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه حدود ساعت ۸:٣۰ صبح حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه به‌صورت سرزده از دادستانی و دادگستری پیشوا بازدید کردند.

رحمانی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی به‌صورت سرزده از دادسرای پیشوا بازدید و چنددقیقه‌ای با مردم در محل دادگستری صحبت کردند و پای صحبت‌های مردم این ولایتمدار و زحمتکش این شهرستان نشستند و پیگیر مشکلات آن‌ها شدند.

بر اساس گزارش اولیه ارسال شده، در این دیدارها و در بازدید از ساختمان دادگستری شهرستانهای پیشوا و ورامین، مهمترین مشکل قابل مشاهده که باعث اطاله دادرسی و نوبت‌های رسیدگی بعضا‌ طولانی در رسیدگی به پرونده‌ها شده بود کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی بود.

در مدت حضور آیت الله رئیسی در دو شهرستان پیشوا و روامین، رئیس دستگاه قضا از نزدیک با مردم دیدار و در جریان مسائل و روند رسیدگی به پرونده‌های آن‌ها قرار گرفت و دستورات لازم به منظور پیگیری پرونده‌های مراجعین صادر شد.

بر اساس این گزارش، رئیس دستگاه قضا بعد از بازدید سرزده از دادگستری و دادستانی پیشوا به زیارت حرم جعفر بن موسی الکاظم (ع) مشرف شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528978 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟