۹ دی متعلق به گروه و جناح سیاسی خاصی نیست

به گزارش رکنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امروز - سه شنبه - در جلسه ستاد نهم دی ماه استان تهران که با حضور کلیه نهادها، ادارات و نمایندگان احزاب در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، اظهارکرد: امروز حساسیت دشمن روی مراسم ۹ دی از ۲۲ بهمن نیز بیشتر شده است ، علت آن هم این است، که ۹ دی مرز بین جریان انقلابی و غیر انقلابی است و اهمیت فراوانی دارد.

وی با اشاره به این نکته که فتنه سال ۸۸ یک میزان و معیار برای سنجش بصیرت و پایبندی خواص و مردم به ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: مردم در جریان حوادث سال ۸۸ به خوبی بصیرت خود را نشان داده و در ۹ دی طومار فتنه گران را در هم پیچیدند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: نهم دی تمامی معادلات و برنامه های دشمن را که حاصل سال ها تلاش بود، برهم زد و قدرت و عظمت نظام اسلامی را دو چندان کرد.

محمودی بیان کرد: فتنه خط قرمز نظام اسلامی محسوب شده و تعابیر مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگهداشتن حماسه نهم دی نشان دهنده عظمت حرکت ملت ایران در خنثی سازی توطئه های دشمن است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: سالگرد حماسه ۹ دی بهترین فرصت برای بیان مجدد حوادث آن دوران و افشای ماهیت جریان مستکبر برای ضربه زدن به نظام اسلامی است.

محمودی خاطر نشان کرد: از امروز تا نهم دی ماه وقت زیادی نداریم پس دست در دست یکدیگر و با اتحاد و همدلی و در کنار یکدیگر خود یک رسانه باشیم و در روز نهم دی ماه حضور پر رنگ داشته باشیم و با استفاده از رسانه های موجود از جمله فضای مجازی و خبرگزاری ها کشوری تبلیغات مناسبی برای یوم الله ۹دی ماه باشیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟