جبهه اصلاح‌طلبان از وزارت کشور به دیوان عدالت اداری شکایت می‌کند

به گزارش رکنا، مجید بهمن‌زاده رئیس جبهه اصلا‌ح‌طلبان ایران از احتمال شکایت این تشکل سیاسی از وزارت کشور به دیوان عدالت اداری خبر داد.

وی افزود: معاونت سیاسی وزارت کشور با اینکه ما از سال 1389 درخواست تصویب نام جبهه اصلاح‌طلبان برای تشکل متبوع خود داشتیم اما وزارت کشور در اقدامی برخلاف قانون عنوان این جبهه را به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان داده است.

بهمن‌زاده افزود: ما می‌دانیم که زد و بند در وزارت کشور و شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان وجود دارد و آنها از سال 92 وارد این زد و بند سیاسی شده‌اند اما این دلیلی نمی‌شود که به خاطر حمایت بی‌قید و شرط اصلاح‌طلبان در سال 96 از آقای روحانی که ما مخالف این حمایت بی‌قید و شرط بودیم، معاونت سیاسی وزارت کشور قانون را زیر پا بگذارد.

رئیس جبهه اصلا‌ح‌طلبان ایران خاطرنشان کرد: بین ما و اصلاح‌طلبان در خصوص ساختار این شورا اختلاف‌نظر وجود دارد و ما معتقدیم که ساختار شورای عالی اصلاح‌طلبان به هیچ وجه دموکراتیک نیست اما معاونت سیاسی با این کار، انشقاق ما و شورای عالی را تعمیق بخشید.

جبهه اصلاح‌طلبان متشکل از مجموعه‌ای از احزاب اصلاح‌طلب است و مجید بهمن‌زاده از دو سال پیش تاکنون ریاست دوره این شورا را بر عهده دارد. قبل از بهمن‌زاده، محمدجواد حق‌شناس ریاست این شورا را بر عهده داشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 514265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟