سازمان بسیج ساخت و تعمیر ۲۰هزار واحد از منازل سیل‌زده ‌را تعهد کرده است‌

سردار غلامحسین غیب‌پرور امروز- چهارشنبه - در آئین کلنگ‌زنی 502 پروژه احداثی و تعمیری در سوسنگرد اظهار داشت: امروز توفیقی بود که ما خدمت مردم عزیز و مؤمن انقلابی خوزستان بیاییم و همان‌طور که قبلاً اعلام شد بسیج در کل کشور 20 هزار واحد را تعهد کرده که کار در استان‌های مختلف شروع شده است.

وی افزود: سپاه از شمال کشور که مازندران و استان گلستان باشد تا خوزستان و لرستان و ایلام حتی بعضی از استان‌های دیگر مثل خراسان شمالی در حال فعالیت است و در حال حاضر نیز به شهرستان دشت آزادگان آمدیم تا مشکلات موجود را رفع کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دشت آزادگان و هویزه واحدها باید بازسازی و ساخته شود و تقسیم کار بین سپاه استان خوزستان و سپاه استان کرمان انجام شده، گفت: براساس جدول زمان‌بندی پیش می‌رویم و در حال حاضر نیز از برنامه عقب نیستیم به‌طوری که در بعضی از جاها مثل شاکریه اقلامی که قرار بود به دستشان برسد با همت نیروها به دستشان رسید و براساس توضیحات فرماندار این شهرستان یک تعداد انگشت‌شماری باقی ماندند که این تعداد نیز تا چند روز آینده اقلام اساسی به دستشان می‌رسد.

سردار غیب‌پرور گفت: با این اوصاف تقریباً 28 روستایی که در دشت‌آزادگان و هویزه است کار مهم‌شان ساخت سیل‌بند، تخلیه آب، تجهیز مساجد و مدارس و همچنین سم‌پاشی بوده که تقریباً این اقدامات انجام شده و در حال حاضر در مرحله ساخت‌وساز قرار داریم.

وی افزود: مقرر شده است که بین 4 تا 6 ماه پروژه ساخت‌وساز همچنین تعمیر و تجهیز در کل کشور را تمام کنیم‌.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟