«انتخابات مجلس» مهمترین برنامه حزب «اراده ملت» در سال ۹۸/ احتمال نهایی شدن پارلمان اصلاحات در جلسات آتی شورای هماهنگی

سیاسی رکنا : احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران در گفت‌وگویی با اشاره به برنامه‌های حزب متبوع خود در سال جاری، گفت: در حال حاضر انتخابات مجلس را پیش رو داریم و یکی از برنامه‌های محوری‌مان هم آمادگی برای همین انتخابات است.

وی افزود: البته در سال آینده گسترش کمی و کیفی آموزش‌های حزبی و اردو‌ها را در دستور کار خواهیم داشت، اما عمده تمرکزمان بر انتخابات مجلس خواهد بود .

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تصریح کرد: در همین باره هم پیوسته با نمایندگی‌های خود با هدف بررسی وضعیت حزب در تماس هستیم و نشست‌های مختلفی را نیز در تهران و شهرستان با هدف هماهنگی‌های بیشتر انجام خواهیم داد.

حکیمی‌پور با اشاره به وقوع سیل اخیر و مشکلات ایجاد شده برای کشور افزود: در اردیبهشت‌ماه اردوی جوانان را در یزد خواهیم داشت. همچنین با توجه به سیلی که رخ داد در تلاش هستیم تا با ایجاد کاروانی برای مدیریت بحران مهارت‌هایی را به شهروندان ارائه دهیم، در این باره از نهاد‌های مربوط هم به طور تخصصی کمک خواهیم گرفت و اعضای خود را در جهت کمک به هموطنان تجهیز خواهیم کرد.

حکیمی‌پور درباره روند تشکیل پارلمان اصلاحات گفت: خوشبختانه پارلمان اصلاحات با دقت مورد بررسی قرار گرفته و بیشتر موارد آن نیز تصویب شده است، احتمالا در جلسه‌های آتی شورای هماهنگی باقی موارد آن نیز به تصویب خواهد رسید.

دبیرکل حزب اراده ملت ایران تصریح کرد: مهمترین موانع در نهایی شدن تشکیل پارلمان عدم تفاهم در مورد تعداد اعضای پارلمان و همچنین نحوه و کیفیت انتخاب‌شان بود که در بین احزاب مدت‌های زیادی چالش ساز بود، اما خوشبختانه قبل از عید و در آخرین جلسه شورای هماهنگی این بحث هم به نتیجه رسید؛ بنابراین بقیه موارد پارلمان اصلاحات خیلی وقت ‌‌گیر نخواهد بود و به نظر در یک الی دو جلسه آتی شورای هماهنگی به نتیجه خواهد رسید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470591 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟