سرلشکر سلیمانی: دست و پای مردم سیل‌زده خوزستان را باید بوسید

سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در بازدید از مناطق سیل‌زده ‌شادگان اظهار داشت: مدیون مردم خوزستان هستیم و هرچه به مردم خدمت کنیم باز هم کم است زیرا مردم این نقطه بار دوره دفاع مقدس را بر دوش کشیدند و امروزه مشکلات زیادی بر اثر سیل و کم لطفی هایی که در این دوره صورت گرفته‌؛ دارند.

وی افزود: وظیفه ما این است به مردم خدمت کنیم و به نظر من هر کسی خصوصا دولت به مردم خدمت کند بزرگترین عبادت را انجام داده ‌به دلیل این که مردم خوزستان دژ مستحکمی برای کشور بوده‌اند و قابل اعتمادترین مردمی هستند که در اینجا حضور دارند.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران عنوان کرد: انسان خجالت می‌کشد وقتی این مردم را می‌بیند دست پای مردم را باید بوسید حتی اگر هم ببوسیم کار مهمی انجام نداده‌ایم.

سردار سلیمانی تصریح کرد: الان مشکل سیل نیست سیل تمام می‌شود اما باید توجه کرد خوزستان و تمام مناطق خصوصا مناطق عربی جز بهترین مناطق و دژ مستحکم ما هستند همیشه با وفاترین مردم ما بودند چطور می‌توانیم دین خود را به این مردم ادا کنیم الحمدالله مردم ایران با یک حماسه به میدان آمدند حتی اگر نتوانند کاری انجام دهند میزان محبت خود را به مردم نشان دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470571 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟