به گزارش رکنا، محمد عزیزی با تأکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار خودرو به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: اگر در خصوص ساماندهی قیمت خودرو در بازار نیاز به قانون است، بدون شک مجلس ورود خواهد کرد.

پس از نوسانات پی در پی چند روز اخیر در بازار خودرو، محمد عزیزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وظیفه مجلس تصویب قوانین و نظارت بر اجرای صحیح و درست قانون است، بنابراین این وزارت صنعت است که باید پاسخگوی گرانی شدید خودرو در بازار باشد.

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: اگر درخصوص ساماندهی قیمت خودرو در بازار نیاز به قانون است، بدون شک مجلس ورود خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: وزیر صنعت، معاون وزیر و مدیران عامل دو غول بزرگ خودروسازی باید در خصوص گرانی افسارگسیخته خودرو در بازار به ملت پاسخ دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار خودرو به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: وزیر صنعت با اختیارات کامل در حال انجام کار‌های خود است، به‌طوری که مدیران خودروسازی خود را هم جابه‌جا می‌کند، رسانه‌ها باید عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت را زیر سوال برند و وزیر هم باید در این رابطه به مردم پاسخ دهد وگرنه دیگر وزیر نیست.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟