پخش مستنداتی از اقدامات خلاف قانون متهمان در صحن علنی دادگاه

به گزارش رکنا، سومین جلسه رسیدگی به اولین پرونده دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور در مشهد، موسوم به پرونده شرکت پردیسبان به ریاست قاضی سیدهادی منصوری برگزار شد.

در ابتدای جلسه قاضی سید هادی منصوری ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه روند رسیدگی به جرایم متهمین براساس کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به نحوه مواجهه متهمین با نمایندگان شکات و دفاع وکلای متهمین در ۲ جلسه گذشته اشاره و خواستار رعایت نظم و قانون از سوی حاضران در جلسه شد.

بر این اساس و پس از اتمام توضیحات، ۲ متهم پرونده پردیسبان در جلسه گذشته. صبح امروز سومین متهم پرونده پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان مشهد، به دستور رئیس جلسه در جایگاه متهم قرار گرفت و به سوالات مطروحه پاسخ گفت.

باتوجه به مطالب عنوان شده از سوی متهمین، بخشی از مستندات مربوط به اقدامات خلاف قانون متهمین در قالب فایل‌های صوتی و تصویری، توسط نماینده دادستان، در صحن علنی جلسه پخش شد.

رئیس دادگاه متهم چهارم پرونده موسوم به شرکت پردیسبان را برای ادای توضیحات و دفاع از خود برابر کیفرخواست تنظیمی، به جایگاه فراخواند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 458508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟