علم الهدی: برگزاری کنسرت در مشهد زیر نظر کارگروه وزارت ارشاد انجام گیرد

به گزارش رکنا، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی خراسان رضوی در محل استانداری گفت: برای برگزاری کنسرت کارگروهی توسط ارشاد استان تشکیل شده تا همه دقت نظر‌ها و ضروریات برگزاری اینگونه مراسمات در آن لحاظ شود و باید گزارش فعالیت‌های این کارگروه در جلسات بعدی توسط مسئولان ارشاد ارائه شود.

امام جمعه مشهد افزود: شهردار مشهد سرمایه گذار پارک طرق را بخواهد و به او حفظ هویت فرهنگی مشهد را گوشزد کند تا متوجه تفاوت‌های مشهد و کیش شده و تغییری در روش سرمایه گذاری و ساخت پروژه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه شخصیت عملگرای استاندار جدید بسیار حائز اهمیت است تصریح کرد: بنده هیچ گونه تحلیل شخصی از مدیران استان ندارم و بنای بنده کمک به مسئولین استان است و لزومی هم ندارد که مدیران استانی از مشی سیاسی من پیروی کنند.

رئیس شورای فرهنگ خراسان رضوی گفت: دو خط قرمز در حوزه فرهنگ استان وجود دارد که یکی آن است که نباید برنامه‌ای در استان انجام شود که انتهای آن به فحشا و منکر بیانجامد و دوم آنکه حفظ موقعیت و شان حرم رضوی است که نباید عملی خلاف شان این بارگاه صورت بپذیرد.

حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی با اشاره به اهمیت حفظ حرمت‌های حرم رضوی، افزود: مردمی که در این شهر زندگی می‌کنند اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها به خاطر بارگاه رضوی مهاجرت کرده و در اینجا ساکن شده اند لذا باید در حفظ حرمت‌ها تلاش مضاعف کنند.

وی اظهار کرد: دو جریان آستان قدس و اوقاف در حوزه قرآنی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارند، ولی باید متوجه باشند که بعضی جریان‌های انحرافی نیز به دنبال نفوذ در جلسات قرآنی هستند که باید دقت لازم در این حوزه بشود.

امام جمعه مشهد گفت:آموزش و پرورش و دانشگاه نیز دو عرصه میدانی فعالیت‌های قرآنی هستند که باید این دو ارگان تلاش بیشتری در این حوزه انجام دهند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 454625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟