درباره درگیری نماینده سراوان در گمرک زود قضاوت شد

به گزارش رکنا، قاسم میرزایی نیکو اظهارداشت: گرچه باید از بروز چنین مسائلی جلوگیری شود اما در صورت وقوع اتفاق، جریان سازی های این چنینی نیز شایسته نیست.

نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی معتقد است: اگر سخنان نماینده مجلس صحت داشته باشد، باید درِ آن اداره را گِل گرفت و اگر مجموعه گمرک بدرستی به وظایف خود عمل کرده باشد باید در آن را گُل گرفت.

وی ضمن نکوهش پخش کلیپ نماینده سراوان تاکید کرد: نباید پیش از بررسی دقیق در این زمینه، قضاوت Judgment کرد.

هفته گذشته پخش کلیپی در فضای مجازی از نحوه گفت وگو و درگیری لفظی بین محمد باسط درازهی نماینده شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان در مجلس در مراجعه به یکی از ادارات گمرک با یکی از پرسنل این مجموعه خبرساز شده و بازتاب های زیادی پیدا کرده است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان با هماهنگی قبلی با مدیران هر مجموعه، برای پیگیری امورات وارد ادارات می شوند.

به گفته وی، در مراجعه نماینده سراوان به گمرک، بی نظمی های پیش آمده و ممانعت کارمند از ورود وی به پارکینگ از عواملی بود که منجر به عصبانیت درازهی شده است.

میرزایی نکو گفت: مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس که مسئول پیگیری این مساله شده بود، چندروز پیش گزارش تکمیلی خود را ارائه کرد.

به گفته وی وزیر اقتصاد و رئیس گمرک قرار است از منطقه مربوط به این رویداد بازدید کنند.

وی که اصرار دارد با انتشاردهندگان کلیپ مربوطه باید برخورد شود تاکید کرد: «با تمامی افرادی که در انتشار کلیپ این درگیری لفظی نقش داشته اند برخورد قانونی خواهد شد».اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 446497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟