توئیت‌های داماد رئیس جمهور در نقد به کارگیری بازنشستگان +تصاویر

چند ماه پیش بود که خبر ازدواج کم سروصدای دختر رئیس جمهور با کامبیز مهدی‌زاده در برخی رسانه‌ها منتشر شد. کامبیز مهدی زاده فرساد در سال ۱۳۶۴ در اهر به دنیا آمده و فارغ التحصیل دکتری در رشته نفت است. مهدی‌زاده در 16 مرداد ماه امسال با حکم سورنا ستاری به عنوان رئیس ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی منصوب شد.

نام مهدی زاده چند ماهی از حواشی دور بود تا اینکه به تازگی خبری مبنی بر معاون وزیر شدن وی در رسانه‌ها پیچید و با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، کامبیز مهدی‌زاده به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان زمین‌شناسی منصوب شد.

شاید در این میان مشاهده و خواندن برخی توئیت‌ها و مطالب اخیر وی در صفحه مجازی‌اش در توئیتر جالب باشد. در ادامه برخی از توئیت‌های وی که در نقد به کارگیری بازنشستگان است را می‌خوانید.

مهدی زاده نوشته است:

" نمیدانم میزها چسب دارند یا مدیران با چنگ و دندان به این میزها چسبیده‌اند ،اولی را که بعید می‌دانم در بازار Store هم پیدا نمی‌شود. اما دومی به وفور و با شکل‌های فراوان پیداست، گویی برخی دل کندن از این میز را ندارند و تا لحظه آخر منتظر اجرایی شدن قانون Law هستند.

متاسفانه کارمان به جایی رسیده است که به جای جانشین پروری و استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان، دنبال تبصره و تک ماده برای نگه داشتن مدیران نسل اول هستیم به خودمان بیاییم.

دوستی می‌گفت مدیرانی را می‌شناسم که در وزارتخانه به دنیا آمده‌اند، محل خدمت آنها در وزارتخانه بوده و محل وفات آن‌ها نیز در همان وزارتخانه، وصیتشان هم جایگزینی فرزندشان در آن وزارتخانه. خواهش می‌کنم بگذارید جوان‌ها هم حداقل پشت این میزها چند ساعتی بنشینند! دل خوش سیری چند!!! "اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

9110273_584

9110274_282

9110275_931

 

کدخبر: 445228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟