خاطره وزیر بهداشت روحانی از آخرین دیدارش با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی

سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی امشب در نشست مسئولان و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان کرمان و رفسنجان با گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و بیان خاطراتی از دیدار با ایشان اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی در آن دیدار به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت معلوم نیست که ما باشیم یا نه اما ایران آینده درخشانی دارد.

وی با بیان اینکه این آخرین روز عمر وی بود گفت: امید و آرزوی آیت‌الله هاشمی حل مشکلات ایران و موفقیت و پیشرفت کشور بود و رفسنجان با نام ایشان بین‌المللی و در عرصه جهانی شناخته شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشید افزود: وی برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش‌های زیادی کرد و البته در جاهایی موفق و جاهایی ناموفق بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم گفت: تنها چیزی که نسل انقلاب را دلخوش می‌کند این است که در آن دنیا شرمنده بزرگان انقلاب نباشیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه یکی از کارهای این دولت خدمات بهداشتی و درمانی بوده که مورد توجه این دولت بود افزود: اتفاقات بزرگی در این حوزه افتاده است و هدف این بوده که مردم زحمت و هزینه کمتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دسترسی همه به امکانات بهداشتی و درمانی از جمله اهداف این دولت بود گفت: هدف این بود که 11 میلیون نفری که به واسطه مشکلات مالی بیمه نبودند بیمه شوند و آنهایی که بیمه هستند هزینه کمتری پرداخت کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه افزایش تخت‌های بیمارستانی به بیش از 25 درصد نسبت به تاریخ ایران از جمله اهداف این دولت بود افزود: هدف این بود که دسترسی مردم در مناطق محروم به امکانات درمانی در کشور افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه فضای کشور یک فضای سیاسی است و در این فضا و در بین سیاسیون انصاف کمتر هویدا است گفت: این مسئله مانع از این می‌شود که گاهی بتوان از کسانی که کمک و خدمت کردند قدردانی کرد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443768 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟