4 وکیل شرکت نفت یک میلیاردو 400 میلیون تومان دستمزد گرفتند

به گزارش رکنا، رسول کوهپایه زاده گفت: متاسفانه این اشتباهی بود که یکی از خبرگزاری‌ها مرتکب شد و به تبع آن یک پوشش غلط توسط دیگر رسانه‌ها صورت گرفت.

این وکیل دادگستری ادامه داد: منظور آقای اژه‌ای وکلای شرکت نفت است. ایشان گفتند که چهار وکیل نمی‌توانند در جلسات حضور داشته باشند که درست هم فرموند ، زیرا در پرونده‌های کیفری فقط سه وکیل می‌توانند در دادگاه حضور پیدا کنند.

وی افزود: نکته بعدی که ایشان بیان کردند این بود که وکلا فقط در مرحله دادگاه آمدند و در همه جلسات حضور نداشتند و یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان هم دستمزد گرفتند که کاملا بالعکس جلوه داده شد و به گونه‌ای که انگار وکیل آقای زنجانی این مبلغ را دریافت کرده است.

گفتنی است ، محسنی اژه‌ای سخنگوی دستگاه قضا نیزدر نشست خبری روز گذشته – یکشنبه - با خبرنگاران درباره حق وکاله وکلا گفت : معتقدم که قیمت کارشناسی بالا است و یک عده از وکلای خاص که پرونده‌های ویژه‌ای به آنها داده می‌شود دستمزد بالایی می‌گیرند. مثلا در پرونده بابک زنجانی شاکی (شرکت نفت ) چهار وکیل گرفته بود. دادگاه ۲۶ جلسه طول کشید که در برخی جلسات نیز وکلا حضور پیدا نکردند و برای این جلسات نزدیک به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دستمزد گرفتند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443639 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟