گیر دادن مجلسی ها به ظریف بخاطر دلخوری از روحانی است!

به گزارش رکنا، محمد قمی درباره تلاش برخی از نمایندگان جهت استیضاح وزیر امور خارجه افزود: آقای ظریف هم به هرجهت کارهای خوبی برای کشور انجام داده است ، حال اگر فرض کنیم اشتباهی هم در یک مصاحبه داشته باشد، این منجر به استیضاح نمی‌شود. از این گذشته همین مجلس قانون Law پولشویی را هم تصویب کرده است و به نظر می‌آید که این‌ها بازی‌های سیاسی است.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم درباره پارامترهای امید به آینده  گفت: از نظر من پارامتر امید به آینده این است که ما تربیت قرآنی را ترویج کنیم که شامل ایمان، اخلاص، صبر، توکل، مقاومت و اقتصاد مقامتی، دشمن شناسی است. ما معتقد هستیم که این فراز و نشیب‌ها وجود دارد و در راه پیامبران هم بوده است اما بالاخره پیروز آنها بودند. ما باید در صحنه اجرا هم برای حل مشکلات مردم گام‌های اساسی برداریم.

نماینده مردم پاکدشت عنوان کرد: همچنین در پارامترهای امید از همه مهم‌تر این است که عطر و بوی عدالت در جامعه استشمام شود. عدالت به معنای واقعی نمی‌تواند در جامعه پیاده شود اما اگر به طور نسبی هم عدالت وجود داشته باشد، مردم راضی هستند. کفر و بی‌دینی برای دین آفت نیست بلکه آفت مهم‌تر ظلم است. ظلم نباید در جامعه وجود داشته باشد و عدالت باید در جامعه استشمام شود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به سوالی درباره وضعیت اعتماد عمومی در زمان کنونی گفت: مردم اعتمادشان را مقداری به ما از دست داده‌اند. اعتمادها کم شده است و این مسائلی که در کشور به وجود می‌آید و اختلاس می‌شود و قیمت دلار کم و زیاد می‌شود و اجناس گران می‌شود از علل این بی‌اعتمادی است و وقتی مسئولان هم توضیح می‌دهند مردم باور نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه باید اعتماد مردم را جلب کنیم، گفت: راه جلب اعتماد هم این است که طریق عدالت را بپیماییم. عملکرد قوای سه گانه در جلب اعتماد عمومی خوب نبوده و باید بهتر از این باشد و بیش از این در مسیر عدالت حرکت کنند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 440081 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟