تمجید وزیر خارجه بحرین از مواضع نخست وزیر اسراییل!

خالد بن احمد آل خلیفه -- وزیر امور خارجه بحرین -- از مواضع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قبال عربستان سعودی تمجید کرد.

خالد بن احمد آل خلیفه از مواضع نتانیاهو که ادعا کرده بود عربستان باعث برقراری ثبات در منطقه می شود، تمجید کرد. وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توییتر مدعی شد : «با وجود اختلافات موجود، اما بنیامین نتانیاهو نخست وزیر(رژیم) اسرائیل، موضعی روشن و آشکار درباره اهمیت ثبات در منطقه و نقش عربستان سعودی در برقراری این ثبات داشت».

این اظهار نظر وزیر عضو خاندان حاکم بحرین در حالی مطرح می شود که عادی سازی روابط نظام بحرین با رژیم صهیونیستی در حال گسترش است، به گونه ای که حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین به بهانه تسامح دینی، هیئتی را به تل آویو فرستاد، در حالی که همزمان با آن، دهها تن از فلسطینیان در راهپیمایی های بازگشت در نوار غزه شهید می شوند.

همچنین پسر پادشاه بحرین نیز تیم دوچرخه سواری کشورش را به مسابقاتی در سرزمینهای اشغالی فرستاد، در حالی که هدف از برگزاری این مسابقات ترویج گردشگری در مناطق اشغالی و برگزاری جشنهایی به مناسبت سالگرد تاسیس رژیم غاصب و اشغالگر بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 432008 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟