نظرسنجی: سطح رضایت مردم از عملکرد ترامپ کاهش یافت

به گزارش رکنا به نقل از نشریه هیل، نتایج نظرسنجی جدید «ان پی آر-پی بی اس» که روز گذشته منتشر شد، نشان داد سطح رضایت مردم از عملکرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با 3 درصد کاهش در مقایسه با ماه گذشته همراه بوده است.

نتایج این نظرسنجی نشان داد: 39 درصد از آمریکایی ها از عملکرد دونالد ترامپ Trump رضایت داشته اند که این در مقایسه با ماه گذشته میلادی که سطح رضایت از عملکرد ترامپ 42 درصد بود، با 3 درصد کاهش همراه بوده است. 53 درصد هم از عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا ناراضی بوده اند. 8 درصد شرکت‌کنندگان هم نظری در این خصوص ارائه نکردند.

فقط 9 درصد دموکراتها اعلام کردند که از عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور رضایت دارند.87 درصد دموکراتها اعلام کردند از عملکرد او ناراضی هستند.

در نظرسنجی جدید «ان پی آر-پی بی اس» از تاریخ 21 تا 23 اکتبر، 963 نفر شرکت کردند.

سطح رضایت از عملکرد ترامپ از زمان ورود او به کاخ سفید تاکنون در مقایسه با دیگر رؤسای جمهور آمریکا پایین تر بوده است. نتایج نظرسنجی گالوپ که پیشتر منتشر شده بود نشان داد در حالی که بیشتر رؤسای جمهور آمریکا در آغاز ورود به کاخ سفید از محبوبیت بالایی برخوردار بودند، محبوبیت ترامپ در سراسر کشور بسیار پایین بوده است.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 430242 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟