سیدحسین نقوی‌ حسینی با انتقاد از عملکرد دولت به ویژه در حوزه اقتصادی، اظهار داشت: گرانی‌های بیدادکننده به خوبی عملکرد ضعیف دولت را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کشور کاملا داخلی است، ادامه داد: با وجود این، برخی دولتمردان علت گرانی‌ها را به تحریم‌های آمریکا ربط می‌دهند که باید از این آقایان پرسید آمریکا با رب و روغن ما چه کار دارد!؟

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، با یادآوری اینکه هنوز تحریمی اعمال نشده که تاثیرش را بر بازار Store داخلی ما بگذارد، تصریح کرد: علی‌رغم دسیسه‌های دشمن، ما نفت‌مان را همچنان می‌فروشیم.

نقوی‌ حسینی با بیان اینکه ما در حال حاضر حدود ۲.۵ میلیون بشکه نفت خام در روز می‌فروشیم، اظهار داشت: حتی در صورت اعمال تحریم‌ها، فروش نفت کشور به یک میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه در روز می‌رسد و به این ترتیب تحریم‌ها هم نمی‌تواند برای ما مشکل چندانی ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مجلس باید دست به دست هم دهند تا اعتماد عمومی را جلب کنند، گفت: بیش از ۲۰ میلیارد دلار ارز در خانه‌ها و در اختیار مردم است که باید اعتمادسازی شود تا مردم دلارهای خود را به بازار بیاورند و این نقدینگی وارد چرخه تولید شود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 427630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟