سفر معاون اول رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان

علی کرد عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیرو سوال مطرح شده در صحن علنی مجلس از رئیس جمهور و معاون اول وی در خصوص تاثیر خشکسالی بر استان سیستان و بلوچستان بخصوص حوزه انتخابیه شهرستان خاش، پس از تشکیل جلسه مقرر شد بحث سفر به این استان در دستور کار هیئت دولت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه اهم مطالبات مهم مردم استان در جلسه هیئت دولت گفته شد افزود:بعنوان نماینده مردم استان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اهم مطالبات مهم و اساسی مردم استان در حضور وزرای جهاد کشاورزی، نیرو و وزارت کشور بیان شد که مهم ترین آنها تاثیر نامطلوب خشکسالی بر مناطق استان سیستان و بلوچستان بود.
نماینده مردم خاش و میرجاوه افزود:در آینده نزدیک معاون اول رئیس جمهور و بهمراه تعدادی از وزرای مرتبط با مسئله خشکسالی و ستاد بحران به استان سفر خواهند کرد.
عضو مجمع نمایندگان استان تصریح کرد:هدف اصلی از این سفر برنامه ریزی جهت رفع مشکلات آب شرب مناطق شهری و روستایی،انتقال آب از طریق تانکرهای سیار به مناطق عشایری،ته زنی و لایه روبی همه منابع آبی،تعیین تکلیف چاه ها و موتور پمپ های مرزی،پوشش انهار،خرید لوله،تهیه علوفه،سبوس و خوراک مورد نیاز دام میباشد.
وی یاد آور شد:امیدواریم در کنار این مشکلات بحث گازرسانی به شهرستان های خاش و میرجاوه و بخش های کورین و نصرت آباد نیز شکل عملی به خود گیرد.

کدخبر: 417521 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟