نتانیاهو: توافق بد هسته‌ای با ایران یک فایده برای اسرائیل داشت!
تبلیغات

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد توافق هسته‌ای با ایران از هر لحاظ توافق بدی بود، غیر از اینکه اسرائیل را به طرز بی‌سابقه‌ای به جهان عرب نزدیک کرد.
پایگاه خبری تایمز اسرائیل همچنین به نقل از نتانیاهو افزود: نوعی عادی‌سازی تدریجی روابط بین اسرائیل و کشورهای جهان عرب در جریان است.

 

پایان خبر / رکنا / کدخبر 413449
  • فیلم خلاصه بازی آرژانتین 2 - اتریش 0

اخبار تاپ حوادث

تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات