‌به گزارش رکنا، حجت الاسلام حمیدی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم Crime استان افزود: این پرونده در حال سیر مراحل اولیه است که اطلاعات آن بعد از تکمیل در اختیار اصحاب رسانه قرار خواهد گرفت.

رئیس کل دادگستری استان در ادامه تاکید کرد: برخورد با اخلاگران اقتصادی در اولویت دستگاه قضایی قرار دارد به طوری که تاکنون با برخورد جدی با محتکران، کالاهای زیادی از جمله 2 هزار و 600 تن برنج در استان کشف شده و در حال توزیع در بازار Store مصرف است.

وی با بیان اینکه مشکلی در زمینه تامین ارزاق عمومی وجود ندارد گفت: هم اینک حدود 100 تن ارزاق عمومی در حال ترخیص از گمرکات استان برای توزیع در بازار مصرف است‌.

حمیدی خاطرنشان کرد: انتظار مردم و مقام معظم رهبری این است که قبل از وقوع جرم اقدامات پیشگیرانه در دستور کار مسئولان قرار گیرد تا شاهد نوسانات اقتصادی که در ماههای اخیر به اوج خود در 40 سال اخیر رسیده است، نباشیم‌.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با پیش بینی آینده و انجام اقدامات لازم از بروز هرگونه مشکل پیشگیری کنند، افزود: زمانی که کالایی چه به صورت احتکار شده و یا به صورت قانونی در انبارها کشف و گزارش شد باید به سرعت برای ثبات اقتصادی و تعدیل قیمت ها در بازار مصرف عرضه شود.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به آیین نامه جدید قوه قضاییه در زمینه اقتصادی برگرفته از اذن رهبری گفت: پس از ابلاغ این آیین نامه به استان، در چند روز اخیر شعبه ویژه بازپرسی شکل گرفته است.

وی با اشاره به حادثه Incident خیر بودن سیستان و بلوچستان از نظر تصادفات جاده ای گفت: ضروری است در این استان علاوه بر زیر ساخت های ترافیکی به فرهنگ سازی برای کاهش تلفات انسانی در جاده ها توجه شود.

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه یک کشور نیروی انسانی آن است، افزود: سیستان و بلوچستان هم اینک رتبه حدود 6 کشور در زمینه پر حادثه بودن و رتبه 15 از نظر بیشترین مجروحان حوادث Accidents رانندگی را به خود اختصاص داده که این آمار نامطلوب است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

درگذشت کاوه سلطانی! / زمان و علت مرگ مشخص نیست! + عکس

2 پسر شیطان صفت دختری را در سرویس بهداشتی دانشگاه گیر انداختند + عکس

اجرای وحشیانه ترین حکم اعدام توسط سرهنگ حقیقی

رهایی دختر ایرانی از دست طالبان و گرفتاری در دام ناپدری شیطان صفت

قاضی شیطان صفت اصفهان را بشناسید !

عجیب ترین عکس از یک عروسی! / میهمان زیباترین بود! + عکس

بلای شومی که خواننده صدا و سیما بر سر سهیلا آورد!

فرار عروس 20 ساله ایرانی از دست قبیله شیطان صفت طالبان

جسدی در پشت استادیوم آزادی همه را شوکه کرد!

پدر بچه دختر 20 ساله، شهاب 17 ساله بود! / او فیلم بی حیایی می دید!

حمید و نرگس در اتاق خلوت کرده بودند که خانم رییس در را قفل کرد!

اقدام شنیع یک مرد در اتوبوس جلوی چشمان زنان مسافر ! +عکس

تازه عروس خائن خودش را لو داد ! + عکس

شکم برآمده زنی در قم چه رازی داشت!

اسرار زندگی مجردی‌مان را به نامزدمان بگوییم یا خیر؟

رژیم غذایی 8 بازیگر مشهور زن برای داشتن اندام زیبا لو رفت + عکس

کدخبر: 411046 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟