جنگ امروز دشمن ناامید کردن مردم در یک فضای خیالی است

به گزارش رکنا ، سردار حسین سلامی در آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: دفاع مقدس هشت ساله ما باعث شد که ملت ایران الگوی نبرد با دشمنان بزرگ را بیاموزد و متناسب با سیاست غلبه بر قدرت‌های جهانی، ساختمان دفاعی خود را بنا کند. وقتی دشمن ما را تحت فشار اقتصادی قرار داد، استعدادهای‌مان شکوفا شد. با انتخاب مسیر خودکفایی و استقلال، اجازه ندادیم خواسته‌های آن‌ها تحقق یابد.

وی با بیان این‌که «در برخی از جنبه‌های فناوری‌های مدرن در تراز کشورهای پیشرفته قرار گرفتیم»، افزود: در ادامه دشمن سیاست جلوگیری از پیشرفت علمی ایران را حتی به روش ترور Assassination دانشمندان کشورمان پیش گرفت.

وی با اشاره به این‌که «بر اساس کلام الهی، آسایش هر امتی از درون سختی ها حاصل می‌شود»، اظهار کرد: وقتی به فرهنگ اسلام و قرآن تکیه کردیم، توانستیم مقابل تهاجم فرهنگی ویرانگر غرب بیاستیم و از کرامت، ارزش ها، دین و شرفمان دفاع کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به حوادث Accidents منطقه، گفت: دشمن امروز احساس می کند که بخش های مهمی از سرزمین های تحت سیطره خویش را از دست داده و دیگر قادر به باز پس گرفتن آن نیست.

وی ی با بیان این‌که «دشمن جنگ را به زوایای دیگر کشانده است»، تصریح کرد: دشمن همه تلاش خود را به کار گرفت تا از زاویه یک تهاجم اقتصادی سنگین به میدان بیاید. حقیقت این است که ما از تحریم اشباع شده ایم، دشمن همواره همه قدرت خود را به کار بسته اما ما از این قدرت عبور کرده‌ایم. دشمن بیش از این نمی‌تواند تحریم و تهدید کند، تنها یک فضای عملیات روانی وسیع را ساخته و از منظر آرزوهایش سخن می گوید نه از از منظر واقعیت ها.

وی با تاکید بر قدرت کشور در همه زمینه‌ها، گفت: امروز پشتوانه اجتماعی نظام از هر زمان دیگری بیشتر است، این موضوع با حضور مردم در صحنه‌های دی ماه و 22 بهمن ماه سال 96 به خوبی نشان داده شد. دشمن فکر می‌کند که اعتراضات صنفی گله از نظام است، در حالی که این چنین نیست. آن‌ها که اعتراض می‌کنند می‌خواهند مسائل‌شان به دست نظام حل شود. در حالی که در غرب نه تحریم، نه فشارهای سیاسی سنگین و نه محاصره دارند، اما در حل مسائل خودشان باز مانده اند. نظام ما با همه این فشارهای جهانی، همچنان توانمند و با ثبات ایستاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی کشور امروز دریافتند که با روش های متعارف نمی‌توان در یک میدان جنگ کشور را مدیریت کرد و باید با مدل جهادی و انقلابی نظام را اداره کرد که اگر در ورطه عمل محقق شود، مسائل ما حل خواهد شد. کشور ما برای خود اتکایی و وابسته نبودن به هیچ کشور دیگری، چیزی کم ندارد.

در این مراسم از زحمات سردار رحمت الله صادقی قدردانی و سردار ﺣﺴﻴﻦ معروفی به عنوان فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان معرفی شد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

اولین عکس از قاتل وحید مرادی در زندان / سعید قاتل حرفه ای بود! + تصاویر

جنجال بدهی‌های میلیاردی دختر وزیر سابق صنعت و معدن و تجارت

خبر خوش / مسکن ارزان شد

عاطفه 16 ساله به حجله مرد 31 ساله رفت / پری از من مدل خیابانی ساخت!

قاتل وحید مرادی در زندان کیست؟! + فیلم جسد در پزشکی قانونی

خواننده رپر جوان به قتل رسید + عکس

قتل مهوش 18 ساله توسط خواستگاری که پلیس بود! +تصویر

ازدواج جنجالی دختر 11 ساله با تاجر 41 ساله / همه خشمگین شدند + عکس

بی حیایی فوتبالیست ایرانی با زنان غریبه همسرش را عاصی کرد!

انتشار عکسی بی شرمانه از ابوبکر البغدادی در حلقه زنان رقصنده + عکس

دختر چشم آبی 14 سال بیشتر نداشت که اسماعیل سراغش رفت!

قتل 2 کودک گرسنه توسط مادر در یک قدمی لاکچری های میلیاردر شهر! + عکس های باورنکردنی

آخرین فیلم از وحید مرادی قبل از کشته شدن در زندان کرج + تصویر

کدخبر: 394857 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟