به گزارش رکنا ، نشست خبری مشترک قاضی Judge سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور و کامران علی اف رئیس سازمان مبارزه با فساد جمهوری آذربایجان برگزار و یادداشت تفاهم همکاری ما بین دستگاه‌های نظارتی دو کشور به امضا رسید.

سراج در این نشست اظهار داشت: امروز دوازدهمین تفاهم نامه با کشور آذربایجان به امضا رسید و ما با کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی این دوازده تفاهم نامه را امضا کرده ایم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: تبادل تجربیات و ارتباط نزدیک میان آمبودزمان ها و تلاش برای جلوگیری از فساد هدف این تفاهم نامه بوده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با همکاری بین دو کشور از داشتن محکوم برای تبادل پیشگیری کنیم.

این در حالی است که کامران علی اف هم در این نشست اظهار کرد: مبارزه با فساد یکی از اولویت های جمهوری آذربایجان است و آذربایجان به خیلی از ابتکار ها و کنوانسیون های مبارزه با فساد پیوسته است.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن اینکه فساد مساله ای فراملی است نیاز به همکاری های منطقه ای و فرا منطقه ای به شدت احساس می شود.

علی اف گفت: ما یادداشت تفاهم هایی را با خیلی کشورها داشته ایم و امروز خوشحالم که این تفاهم نامه را با ایران به امضا رساندیم و امیدواریم نوید بخش مرحله جدیدی در بحث مبارزه با فساد باشیم.

کدخبر: 389983 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟