نخستین کمیسیون همکاری های دفاعی بین ایران و عراق برگزار می شود

به گزارش رکنا، امیر سرتیپ حاتمی صبح امروز- چهارشنبه - در بدو ورود به فرودگاه بغداد در جمع خبرنگاران هدف از سفر به کشور عراق را رایزنی درباره تحولات منطقه ای که امروز کشورهای منطقه درگیر آن هستند عنوان کرد و اظهار داشت: در این سفر موضوعات زیادی برای مذاکره در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به دیدار با وزیر دفاع، فرمانده ارتش و سایر مقامات کشور عراق در این سفر افزود: یکی از اهداف مهم از این سفر توسعه همکاری های دفاعی و نظامی بین ایران و عراق است.

امیر حاتمی شرکت در نخستین کمیسیون همکاری های دفاعی بین دو کشور را یکی دیگر از اهداف سفر به عراق عنوان کرد و ادامه داد: گفت وگو با سایر وزرا و مسئولان امنیتی، دفاعی و نظامی کشور عراق در این سفر انجام خواهد شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خوشحالم در شرایطی به عراق سفر کردم که دولت و ملت عراق بر تروریست Terrorist ها فائق آمده اند، تصریح کرد: این پیروزی ها را به همه مردم، دولت و نیروهای مسلح عراق تبریک می گویم.

امیر حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن حمله موشکی اخیر به سوریه خاطرنشان کرد: اقدامات جنایتکارانه سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس در حمله موشکی به سوریه نقض آشکار قوانین و مقررات بین المللی و منشور ملل متحد بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟