امکان شکایت از پیام‌رسان‌های خارجی در داخل کشور وجود ندارد

به گزارش رکنا، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه همایش پدافند غیرعامل و نظام بانکی در جمع خبرنگاران درباره وضعیت پیام رسان های داخلی گفت: مسئله بیانیه اقدام یکی از شبکه‌های اجتماعی خارجی به صراحت اعلام کرده که در یک بازه زمانی مشخص چه اقداماتی را انجام می‌دهد. این اقدامات شامل ایجاد فضای شغلی و بستر دریافت و پرداخت و به یک نوع سو استفاده از این فضا است.

وی افزود: وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی سیاست‌های خوبی برای کنترل این فضا ارائه کرده‌اند. برای استفاده از پیام رسانه‌ای داخلی و طبق گزارش وزیر ارتباطات حدود 13 میلیون عضو در پیام رسانه‌ای داخلی وجود دارد. این اقبال مردم به شبکه های داخلی یک امیدی را به مردم و مدیران شبکه‌های داخلی برای گسترش و برطرف کردن اشکالات این شبکه ها می‌دهد.

سردار جلالی در ادامه ‌گفت: امروز پیام رسان زیرساخت ارتباط ملی است که بایستی د‌ولت خود را موظف به تامین تسهیلات و زیرساخت‌ها در این حوزه بداند زیرا در این شبکه‌ها خدمات زیادی به مردم ارائه می‌شود که قابل حذف نیست و باید هوشمندانه از آنها بهره برداری کرد.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل تصریح کرد: در حوزه شبکه‌های پیام رسان خارجی دولت موظف به پاسخگویی درباره احقاق حق یا عدم احقاق حق مردم در این شبکه ها است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363721 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟