جمع آوری بیش از ۸۷ امضا برای طرح ۲ فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان

به گزارش گروه سیاسی رکنا، ابوالفضل ابوترابی در باره تهیه و تدوین طرح ۲ فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان در مجلس گفت: برای مبارزه با اشرافی گری که خواسته و مطالبه جدی مردم است نیاز بود خونی تازه در رگ‌های انقلاب به جریان افتد و مردم انتظار دارند که حرکت انقلابی از نمایندگان سر بزند.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در حوزه مبارزه با اشرافی گری و فساد مالی که گریبانگیر برخی مسئولان شده و همچنین برای حفظ حقوق و بازسازی اعتماد مردم این طرح تدوین شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۷ امضا برای طرح دو فوریتی اعاده اموال نامشروع مسئولان جمع آوری شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح هیئتی ۵ نفره که دو نفر از آن‌ها نماینده مجلس (به عنوان ناظر) است اموال مسئولان به علاوه خانواده و همچنین زنان و فرزندان آن‌ها که بعد از انقلاب دارای مقام و سمت بودند و به صورت نامتعارف از رانت‌های پست و مقام استفاده کرده و پولدار شدند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خانه ملت نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، افزود: در صورت حصول اطمینان از نامشروع بودن، اموال به نفع مستضعفان و نیازمندان مصادره شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 361298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟