وی درباره موافقت سه کشور اروپایی برای تشکیل کارگروهی به منظور اصلاح برجام با بیان اینکه چنین سخن، بیان و کلامی را رسما از اتحادیه اروپا و سه کشور اروپایی دریافت نکردیم، گفت: باز هم آمریکایییها براساس عادات غلط و دیرینه خود رویاهای خود را از زبان دیگران مطرح می کنند.

قاسمی عنوان کرد:این خواب و رویا تعبیر نخواهد شد ما هیچ اطلاعی از این کارگروه نداریم و خبری در این زمینه به ما داده نشده است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی گفت که سنگ اندازی های آمریکا درباره برجام ادامه خواهد یافت و آمریکا نشان داده حاضر نیست تعهداتش را بپذیرد و اقدام به کارشکنی می کند.

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به اظهارات مداخله جویانه اخیر آمریکا در بحث حجاب در ایران عنوان کرد: آمریکا بار اولش نیست و بار آخرش نخواهد بود و با سیاستهای خصمانه از هر فرصتی برای مداخله و بیان سیاستهای خود در سایر کشورها و ایران استفاده می کند، این نوع مداخلات محکوم و غیرقابل پذیرش است و چنین حقی را ندارد در امور داخلی ایران دخالتی داشته باشد.

وی بر توقف عملیات ترکیه در سوریه تاکید کرد و گفت: ادامه این روند به بازگشت بی ثباتی و تروریستها کمک می کند.

قاسمی تصریح کرد: دولت ترکیه باید بازنگری کند و هر چه در مورد سوریه است میتواند در روند آستانه دنبال شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 354425 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟