برنامه موشکی ما قابل مذاکره نیست

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سیامک مره‌صدق نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های آمریکا برای مذاکره مجدد در خصوص برجام و پیرامون توان موشکی ایران، گفت: آمریکایی‌ها نه تنها به دنبال از بین بردن مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی هستند بلکه آنها نابودی هویت جمهوری اسلامی ایران را دنبال می‌کنند. چرا که بخشی از قدرت جمهوری اسلامی جنبه سخت‌افزاری دارد و بخش عمده آن جنبه نرم‌افزاری آن است.

وی افزود: هر کسی که مدعی است که برای مذاکره با مسائل موشکی به ایران سفر می‌کند به نظرم باید ورود این گونه افراد را به کشور ممنوع اعلام کرد.

نماینده مردم کلیمیان ایران در مجلس اظهار داشت: موضوع قابل مذاکره‌ای نیست و ما تجربه جنگ با صدام را فراموش نکرده‌ایم و هیچ نظامی هم امنیت شهروندان خود را به مخاطره نمی‌اندازد.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: طبق قانون Law اساسی جمهوری اسلامی ایران حفظ امنیت ملی جزو وظایف حاکمیت است و چون قدرت موشکی در شرایط فعلی تنها سلاح بازدارنده است که می‌تواند جلوی تهاجم به ارزش‌ها و منافع ملی ایران را بگیرد به هیچ وجه مذاکره در خصوص آن معنایی ندارد.

وی افزود: هر وقت آمریکا حاضر باشد درباره از بین بردن تسلیحات هسته‌ای خود مذاکره کند ما هم آن موقع حاضریم در خصوص مسائل موشکی‌مان مذاکره کنیم.

نماینده کلیمیان ایران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه بحث توان موشکی خواسته مشترک مردم و حکومت است، گفت: آمریکایی‌ها دیگر باید این تجربه را به دست آورده باشند که هر گاه منافع ملی و ارزش‌های ما را مورد تهدید قرار دهند باعث اتحاد بیشتر مردم، دولت و نظام می‌شوند. ممکن است بین دولت و مردم اختلاف‌نظرهایی در خصوص برخی موضوعات وجود داشته باشد اما هیچ اختلافی راجع به منافع ملی و امنیت کشور و حفظ هویت نظام در ایران وجود ندارد. بنابراین تفرقه‌افکنی در این مورد نتیجه عکس دارد. همانطور که در زمان اعمال تحریم‌ها این اقدام باعث اتحاد بیشتر مردم با نظام و حاکمیت شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 350989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟