جرم سوریه، ارتباط با ایران و حمایت از مقاومت بود

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران ، سردار اسماعیل قاآنی طی سخنانی در همایش «آزادی مسجد الاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت» که در دانشگاه دفاع ملی برگزار شد، با اشاره به مسلح کردن گروه‌های تکفیری در منطقه از سوی آمریکایی‌ها، گفت: پس از شکست‌هایی که آمریکایی‌ها در منطقه خوردند کثیف‌ترین انسان‌های روی زمین را پیدا کردند که همین تکفیری‌ها بودند. اگر موضوع سوریه تنها اعتراض به حکومت بود پس چرا آمریکایی‌ها آن را به یک جنگ فراگیر تبدیل کردند، مگر مشکلات بین دولت و مردم سوریه بیشتر از برخی کشورهایی است که آمریکا از آن‌ها حمایت می‌کند؟

قاآنی افزود: تنها راه برون‌رفت از مشکلاتی که آمریکا در منطقه ایجاد می‌کند، مقاومت است. ما وقتی به جبهه خودی نگاه می‌کنیم می‌بیینیم محور مقاومت با هزینه‌های به مراتب کمتر از آمریکایی‌ها پیروزی‌های حیرت‌انگیزی به دست آورده است. امروز مراکز مطالعات اسرائیل موضوع دفاع از موجودیت این رژیم را مطرح می‌کنند و می‌گویند ما باید روی این مسئله متمرکز شویم که آیا تا ۲۵ سال آینده اسرائیل وجود دارد یا نه.

وی تاکید کرد: امروز که سستی برخی رهبران جهان عرب را مشاهده می‌کنیم سخن از مذاکره با رژیم صهیونیستی بسیار شنیده می‌شود و البته رژیم صهیونیستی پیش شرط‌های بسیار برای صلح با آل سعود قرار داده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: حضور جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان یمن نشانه سست عنصری رهبران عرب در مقابل رژیم صهیونیستی است. ما این مطالب را به خوبی می‌دانیم اما در راستای وحدت جهان اسلام سکوت کرده‌ایم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 349832 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟