سرمایه داران باید احساس حرمت کنند

به گزارش رکنا به نقل از شورای اداری خراسان شمالی، حجت الاسلام سید محمود علوی امروز - یکشنبه - در نشست شورای اداری خراسان شمالی که با محوریت معارفه مدیرکل جدید اطلاعات استان برگزار شد، اظهار کرد: برای حل مشکل تولید و اشتغال باید در جهت امنیت سرمایه داری گام برداریم و از راه کار هایی که به سرمایه گذاری لطمه می زند پرهیز کنیم.

وی افزود : برخوردهای قهرآمیز و خشن در مواجهه با تخلفات اقتصادی موجب فرار Escape سرمایه و عدم ترغیب فعالان اقتصادی در بازار Store می شود.

علوی گفت: وزارت اطلاعات وحدت و همدلی جامعه را اساس کار خود قرار داده است و با به کار گیری روش های عالمانه از بروز چالش و اختلافات جلوگیری می کند.

وزیر اطلاعات گفت: رویکرد وزارت اطلاعات حمایت از سرمایه گذاران و ارتقای سطح امنیت اقتصادی است.

وی اظهار کرد: شرط تحقق آرمان اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال امنیت اقتصادی و سلامت اقتصادی است و باید از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی و سرمایه گذاری حمایت کنیم.

وی با اشاره به لزوم حمایت از سرمایه گذاران برای ایجاد فرصت های شغلی و رونق کسب و کار گفت: صاحبان سرمایه در صورت وجود امنیت پا به عرصه می گذارند.

وزیر اطلاعات با اشاره به تلاش ها و زحمات مدیرکل سابق اداره کل اطلاعات استان خراسان شمالی در طول 6 سال گذشته از ایشان تکریم و مدیرکل جدید را معرفی کرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 337879 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟