مجلس تلاش خود را برای کمک به توسعه صنایع مختلف کشور به کار خواهد گرفت

به گزارش رکنا به از روابط عمومی سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح، علاءالدین بروجردی با بیان این که تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را فرصتی مناسب برای خودکفایی و بالندگی کشور برشمرد و افزود: مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای کمک به توسعه صنایع مختلف کشور از جمله صنعت هوایی و سازمان صنایع هوایی به کار خواهد گرفت.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش های متخصصان سازمان صنایع هوائی وزارت دفاع برای نیل به اهداف مورد نظرکشور اظهارداشت: سازمان صنایع هوایی سازمانی پرتلاش و دارای نیروهای متخصص است که تلاش های مؤثر و مطلوبی را با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نمایش گذاشته است.

بسیاری از قطعات مورد نیاز در داخل طراحی ساخته می شود

مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح نیز با عرض خیر مقدم به رئیس و اعضای کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، از حضور آنها در سازمان صنایع هوائی تشکر و قدردانی کرد.

امیرسرتیپ بنی طرفی با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب به وزارت دفاع درسال 95 در باره لزوم تولید جنگنده بومی درکشور گفت: خوشبختانه ایجاد و توسعه زیرساخت های مورد نیاز در دستور کار سازمان صنایع هوایی قرار گرفته است.

وی راه اندازی تمام خطوط تعمیر و نگهداری کلیه هواپیماهای موجود درکشور را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش و همت کارکنان سازمان صنایع هوایی دانست و افزود: این توانمندی، کمکی بسیار مؤثر در جهت تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح و صنعت هوایی کشور است.

مدیرعامل سازمان صنایع هوائی نیروهای مسلح همچنین ساخت قطعات صنعت هواپیمایی کشور را با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری از وظایف این سازمان برشمرد و ادامه داد: به حمدالله به چنان فناوری و تکنولوژی دست یافته ایم که بسیاری از قطعات مورد نیاز کشور در سازمان صنایع هوایی طراحی و ساخته شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 336260 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟