نیروی زمینی سپاه در مرکز تحولات قرار دارد

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سپاه پاسداران ، سردارسرتیپ حسین سلامی ، طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه اظهار کرد : وقتی این نیرو قادر است پشت سر هم با انواع مختلف عملیات‌های تهاجمی و دفاعی با هر تهدیدی مقابله کند، مثلا اگر قرار است در جنوب شرق چند عملیات انتحاری صورت بگیرد همه آنها را خنثی می‌کند، این همان نقش اقتدار است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی سپاه در شمالغرب و شمال شرق و در سرزمین‌های دیگر مثل سوریه هم این اقتدار را نشان داده و با سرشاخه های عمل دشمن می‌جنگد.

سردار سلامی با بیان اینکه تا زمانی که یک نظام تصویری از یک اقتدار مسلط ایجاد نکند به امنیت نمی‌رسد، گفت: نیروی زمینی سپاه بدون اغراق توانسته نقش اقتدار را ترسیم کند.

وی ادامه داد: همه می‌دانیم توان هوایی و موشکی قابلیت بالایی دارد اما نقش محوری اقتدار تعیین کننده که ضامن بقای نظام ما و سایر نظام هاست قدرت زمینی است.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: میدان جنگ نیروی زمینی، چهار راهی است که در آن سیاست امریکا و اسرائیل و اروپا و برخی از کشورهای منطقه مثل عربستان وجود دارد و کار بزرگی است.

سردار سلامی افزود: در آینده نزدیک، افتتاح بیش از 4 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط نیروی زمینی را خواهیم داشت که با نیت خدمت بوده اما تاثیر مستقیمی نیز بر امنیت دارد.

وی اظهار داشت: این اقدامات به هیچ وجه صرف هزینه نیست بلکه یک سرمایه گزاری برای نظام است و هر نظامی که با مردم گره بخورد، باقی می‌ماند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: بخش مهندسی نیروی زمینی، با اقداماتی نظیر جاده و دژ و پایگاه و موانع و حفاظت الکترونیک و غیر الکترونیک مرزها را غیر قابل نفوذ می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاهدر ادامه گفت : نیروی زمینی در حال تلاش است تا همه اجزای قدرت خود نظیر هوانیروز، پهپاد و جنگال را تکمیل کند و این نیرو رشد بسزایی در کسب اطلاعات از دوردست داشته است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333921 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟