رئیس دفتر مقام معظم رهبری: حامیان جنایات منطقه ما را متهم می‌کنند

به گزارش رکنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی صبح امروز (یکشنبه) در همایش طلوع حقیقت به مناسبت سالگرد نامه رهبری به جوانان غربی در محل حوزه هنری تهران، اظهار کرد: کسانی که ادعای اسلام هراسی دارند با حمایت از گروه های تروریستی تلاش می‌کنند حقیقت نورانی اسلام برای جهانیان مشخص نشود و در همین چارچوب حقیقت رابه گونه‌ای دیگر جلوه می دهند.
وی با طرح این سوال که «چه کسی نمی‌داند گروه‌های تروریستی مانند داعش ISIS و جبهه النصره ساخته دست غربی‌هاست؟»اظهار کرد: این موضوعی است که برای همه روشن است، خود مقامات آمریکایی در مبارزات انتخاباتی‌شان به صراحت به این موضوع اعتراف کردند. 
رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این‌که «گروه های تروریستی مورد حمایت آن‌ها با استفاده از الفاظ اسلام و وارونه جلوه دادن حقیقت اسلام جنایتهایی را انجام دادند که بشریت را شرمگین می‌کند»، افزود: من عکسی در دفترم دارم که در آن تصویر تعدادی از اینهاست که با سر انسان در حال انجام بازی هستند و از سر انسان‌ها به عنوان توپ استفاده می کنند.
گلپایگانی با بیان این‌که «این گروه‌های تروریستی تعدادی از جوانان مسلمان را از خانواده‌های‌شان جدا کردند و کاری کردند که از خانواده‌های‌شان ببرند»، افزود: در میان داعش شش هزار جوان اهل تسنن وجود داشت که داوطلب عملیات انتحاری بودند و بیشتر آنها نیز اکنون کشته شده‌اند.
وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد: ما باید حقایق اسلام واقعی را تبیین و به جهانیان معرفی کنیم و اگر به تعالیم اسلام واقعی برگردیم قطعا شرایط دگرگون می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 333542 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟