شکایت یک دانشجو از دانشگاه آکسفورد به دلیل آموزش ضعیف!

به گزارش گرو سیاسی رکنا، به نقل از ایندیپندنت، یک فارغ التحصیل دانشگاه آکسفورد به این علت که موفق به دریافت درجه عالی نشده است، از این دانشگاه شکایت کرد. این دانشجوی شاکی مدعی است آکسفورد به دلیل ارائه آموزش های ناکافی و ضعیف که درخور جایگاه و آوازه این دانشگاه نیست، باید یک میلیون پوند غرامت به وی بپردازد. او معتقد است اگر نمرات بهتری در امتحاناتش گرفته بود اکنون می توانست به عنوان یک وکیل موفق وارد بازار Store کار شود.

او این دانشگاه را به استفاده از استادانی فاقد صلاحیت که اطلاعات کافی برای تدریس ندارند، متهم کرد. این فارق التحصیل ناراضی اظهار کرد به دلیل شکست غیرقابل جبرانش در عرصه شغلی دچار افسردگی شدید و بی خوابی شده است که عامل آن دانشگاه آکسفورد است!

سخنگوی دانشگاه آکسفورد در این خصوص اظهار کرد: «آکسفورد قویا چنین ادعایی را انکار می کند. از آنجایی که مراحل دادرسی در خصوص این پرونده در حال انجام است، این دانشگاه لازم نمی بیند توضیحات بیشتری در این مورد ارائه کند.»

این در حالیست که دانشگاه آکسفورد در رتبه‌بندی‌ها در میان 10 دانشگاه برتر جهان قرار دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 330150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟