رژیم صهیونیستی به دنبال تصویب پروژه احداث هزاران واحد مسکونی جدید

رکنا سیاسی: به نقل از شبکه هفتم تلویزیون رژیم صهیونیستی، دهان اظهار داشت که از این تعداد واحد مسکونی، ۳۰۰ واحد در شهرک بیت ایل در شمال رام‌الله ساخته خواهد شد.
وی تصریح کرد که شورای عالی برنامه‌ریزی رژیم صهیونیستی در نشست خود با درخواست شوراهای شهرک‌های صهیونیست‌نشین برای ساخت واحدهای مسکونی جدید موافقت خواهد کرد. وی خواستار گسترش بیشتر شهرک سازی شد.
این مسئول صهیونیستی اظهار داشت که نباید نگران اوضاع سیاسی بود، زیرا نشست شورای عالی برنامه ریزی برگزار خواهد شد و این طرح‌ها به تصویب می‌رسد و بنیامین نتانیاهو و آویگدور لیبرمن، نخست وزیر و وزیر جنگ به این مساله پایبند هستند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ایلی بن دهان، دولت بنیامین نتانیاهو را بهترین دولت برای شهرک نشینان صهیونیست خواند و گفت این دولت بسیار بیشتر از دولت‌های قبلی در جهت توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین قدم برداشته است.
دهان عنوان کرد که تاخیر در تصویب طرح‌های شهرک سازی جدید هیچ ارتباطی به اعمال فشارهای آمریکا ندارد و این طرح‌ها به زودی به تصویب می‌رسند.
وی فاش کرد که طرح‌های شهرک‌سازی تصویب شده دولت رژیم صهیونیستی از آغاز سال جاری تاکنون بیشتر از تمامی طرح هایی است که در ۱۰ سال گذشته تصویب شده است.
دهان خواستار تصویب بودجه بیشتر برای توسعه شهرک سازی و ساخت و ساز در اراضی اشغالی فلسطین شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 313784 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟