پورمختار:‌ قوای سه‌گانه باید مشکل امنیت سرمایه‌گذاری را پیگیری و رفع کنند

رکنا سیاسی: محمدعلی پورمختار  با تاکید بر تامین امنیت سرمایه‌گذاران گفت: امنیت سرمایه‌گذاری شامل امنیت روانی در فضای جامعه است که همه دستگاه های نظارتی چه در قوه‌قضائیه، چه در مجلس و یا در داخل دستگاه های اجرایی باید نسبت به این مهم توجه جدی داشته باشند.
وی افزود: در این حوزه مشکلاتی وجود دارد که باید کار اساسی و جدی بین قوه ای صورت گرفته و دستگاه‌ها نسبت به این موضوع ورود پیدا کنند.
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس ادامه داد: متاسفانه گاها مدیران نقشی در تصمیم گیری ندارند و ممکن است ایفای نقش نظارتی هم به جایی نرسد اما همین که این موضوع مطرح و تدابیری برای آن اتخاذ شود می‌تواند اثر خود را برجای بگذارد.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: مدیران باید همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت مطرح کردند شجاعت در تصمیم گیری داشته باشند.
رئیس کارگروه بررسی موانع حقوقی سرمایه‌گذاری همچنین بیان کرد: به نظر می‌رسد دولت باید با دو قوه مقننه و قضائیه نیز این موضوع را به طور جد پیگیری کند که دیگر هرکسی در یک گوشه کشور تصمیمی نگیرد که باعث مشکل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 301698 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟