پرونده تفحص از تامین اجتماعی هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود/استقبال مجلس از رسیدگی فوری پرونده

رکنا سیاسی: علیرضا محجوب درباره تکلیف هیات امنای سازمان تامین اجتماعی به رییس این سازمان برای پیگیری پرونده تحقیق و تفحص از تامین اجتماعی، افزود: بدون شک نمایندگان از این درخواست استقبال می کنیم؛ هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی در مجلس نهم، 35 بند تخلفات را نوشته بود که عمده این تخلفات باید از سوی سازمان مورد رسیدگی قرار می گرفت و سپس در صورت لزوم دستگاه قضا وارد عمل می شد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در عین حال طبق قانون Law همه بندهای مذکور به دستگاه قضایی نیز ارسال شد و انتظار داشتیم بنا به درخواست جامعه در بررسی این پرونده تسریع صورت گیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: دستگاه قضایی اقداماتی انجام داد و بر اساس آن پرونده ای پیرامون رسیدگی به تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی تشکیل داد و مسئولان مربوطه را دعوت کرد و ما نیز بارها توضیحاتی را در این زمینه ارایه کردیم و از متهمان نیز درخواست توضیح داده شد.

وی یادآور شد: ما از ابتدا انتظار داشتیم سازمان تامین اجتماعی به این تخلفات رسیدگی کند و در صورت لزوم پرونده به دستگاه قضایی جهت بررسی ارسال شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در هر حال اقدام هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی برای بررسی این تخلفات باعث خرسندی است و امیدواریم این موضوع به سرعت در دستور کار قرار گیردبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 293292 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟