واکنش دفتر «مرتضی بانک» به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دوازدهم

رکنا سیاسی: واکنش دفتر «مرتضی بانک» به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دوازدهم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

طی روزهای اخیر، شاهد افزایش مطالب غیرموثق در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در مورد چیدمان اعضای کابینه دولت دوازدهم هستیم که در قالب گمانه‌زنی‌ها و شنیده‌ها، به انتشار اخبار بدون هویت و فاقد استناد می پردازد و شائبه ساماندهی این اقدامات را بیش از پیش نمایان می‌سازد.

در پی انتشار اخبار متعدد و ناصحیح در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مجازی مبنی بر حضور جناب آقای مرتضی بانک در مناصبی از قبیل وزارت کار و امور اجتماعی، رئیس دفتری رییس‌جمهور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان مناطق آزاد و غیره به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند چنین گمانه‌زنی‌هایی نه تنها تهی از واقعیت است بلکه اساسا با هدف تخریب شخصیت ایشان و مشغولیت‌سازی برای نهاد ریاست جمهوری اتفاق می‌افتد.

انتخاب مدیران ارشد دولت تدبیر و امید از اختیارات ریاست محترم جمهور است و ضروری است با ایجاد فضای آرام و مناسب، جناب آقای دکتر روحانی را در این خصوص، یاری نمود تا کابینه‌ای همسو با اهداف اعلامی ایشان و بر آمده از اراده مردم شریف ایران برای نیل به اهداف عالی دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای حل مشکلات جامعه تشکیل شود.

قطعا تصمیمات رییس جمهور محترم بر اساس کار کارشناسی، مشورت با گروه‌ها، افراد موثر و ذی‌صلاح و در نهایت با در نظر گرفتن مسائل و مصالح کلی نظام انجام می‌گیرد که ان‌شاالله این تصمیمات مورد وثوق و تایید مجلس محترم نیز قرار گیرد.

در پایان ضمن تشکر از پیگیری‌ها و فعالیت‌های اهالی رسانه، از فعالان این حوزه در خواست می شود با درک شرایط موجود از انجام هرگونه «گمانه زنی» در این زمینه خوداری شودبهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287967 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟