رای دهندگان به روحانی به چینش کابینه نیز اعتماد خواهند کرد

رکنا سیاسی: داریوش قنبری در خصوص ضرورت اعتماد به رئیس‌جمهور جهت انتخاب کابینه دولت دوازدهم، گفت:‌ همانطور که اکثریت ملت به آقای روحانی رای دادند و به ایشان اعتماد کردند، حامیان ایشان به چینش کابینه نیز اعتماد خواهند کرد و قطعا کسانی روی کار می آیند که مورد قبول رای دهندگان خواهند بود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی جریان های سیاسی سعی می‌کنند به رئیس‌جمهور و به دولت مشورت دهند و نظرات شان را اعلام کنند که این نظرات جنبه مشورتی دارد و نهایتا آقای روحانی است که تصمیم می گیرد چه کسی در کابینه حضور داشته باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب خاطر نشان کرد: جریان های سیاسی حامی دولت در حال حاضر در خصوص وضعیت چهار سال آینده احساس وظیفه دارند و قطعا سعی می‌کنند در راستای موفقیت دولت آقای روحانی پیشنهادات و نظرات خود را مطرح کنند. رئیس‌جمهور نیز حتما این نظرات را مورد بررسی قرار داده و هر جا آن‌ها را به صلاح دولت و کشور تشخیص دهند اعمال خواهند کرد.

قنبری تاکید کرد:‌ من فکر می‌کنم آقای روحانی نگاه مناسبی به این پیشنهادات داشته باشد اما در مجموع هیچ یک از این پیشنهادات الزام آور نیست و قطعا این از حقوق رئیس‌جمهور است که کابینه مورد نظر خود را به مجلس معرفی کند.بهترین قیمت های اجاره و فروش مسکن را اینجا ببینید / مشاوره رایگان

 

کدخبر: 287702 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟