فهرست سوله‌های واگذار شده مدیریت بحران که قالیباف آنها را تکذیب‌ کرده‌بود

رکنا سیاسی: رحمت اله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با ذکر نام سوله های بحران که برخلاف مصوبه شورا به خارج از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران توسط شهرداری واگذار شده است، گفت: شهرداری در این باره توضیح دهد. در حال حاضر در منطقه دو روی سوله مدیریت بحران آسیاب کهک، تابلوی پایگاه مدیریت بحران معاونت فنی و عمران نصب شده اما در عمل در اختیار مرکز ژئوتکنیک قرار گرفته، یکی دیگر از سوله های این منطقه در اختیار دانشگاه علمی کاربردی شهرداری و سوله دیگر در اختیار برنامه خنداونه است.

در منطقه ٢٢ سوله حضرت ابوالفضل (ع) در اختیار معاونت اجتماعی شهرداری قرار گرفته، سوله بحران منطقه ٤ نیز به بخش خصوصی واگذار شده و به شهربازی تبدیل شده است، در سوله بحران منطقه ١٣ (دو کوهه) تجهیزات و دکور صدا و سیما مستقر است، سوله بحران جنب ترمینال جنوب نیز به بخش خصوصی واگذار و به باشگاه بدنسازی تبدیل شده است.

با این حال محمدباقر قالیباف در این باره دیروز به واگذاری سوله‌های مدیریت بحران واکنش نشان داد و گفت: هیچ سوله بحرانی تغییر کاربری نداده است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 281224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟