تاکنون 9 نفر از دبیران کل احزاب داوطلب عضویت در کمیسیون ماده 10 شده اند

رکنا سیاسی: محمدامین رضازاده روز شنبه افزود: نام نویسی از دبیران کل احزاب برای شرکت در انتخابات انتخاب دو نفر از دبیران کل جهت عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب از چهارشنبه هفته گذشته آغاز و فردا به پایان می رسد.

وی ادامه داد: رمضان رنجبر نماینده رئیس قوه قضاییه و پروانه مافی نماینده مجلس شورای اسلامی و بنده به عنوان دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب با انتخاب اعضای کمیسیون به عنوان هیات نظارت بر این انتخابات برگزیده شده ایم.

دبیر کمیسیون ماده 10 قانون Law فعالیت احزاب همچنین گفت: پس از پایان نام نویسی داوطلبان، هیات نظارت به مدت سه روز شرایط داوطلبان را براساس قانون انطباق و اسامی نامزدهای نهایی را اعلام می کند و در صورتی که داوطلبی اعتراض داشت به این اعتراض رسیدگی می شود.

رضازاده خاطرنشان کرد: با انتخاب دو نفر از دبیران کل احزاب استانی و ملی فعالیت رسمی کمیسیون ماده 10 احزاب برای رسیدگی به درخواست ها آغاز می شود.

به گزارش ایرنا، جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب استانی که صرفا با حضور دبیران کل احزاب استانی خواهد بود صبح پنج شنبه - 12 مردادماه 1396 - در سالن 600 نفره وزارت کشور برگزار می شود.

همچنین جلسه انتخاب یک نفر نماینده دبیران کل احزاب ملی که صرفا با حضور دبیران کل احزاب ملی خواهد بود صبح جمعه 13 مردادماه 1396 در محل سالن 600 نفره وزارت کشور تشکیل می شود.

دبیران کل متقاضی عضویت در کمیسیون ماده 10 احزاب می توانند تا فردا (یکشنبه) با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور به نشانی www.moi.ir فرم ثبت نام را تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 280100 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟