تمرین مشترک یگان‌های سطحی و پروازی در رزمایش نیروی دریایی ارتش

رکنا سیاسی:  ناخدا یکم عرشه احمدرضا باقری فرمانده ناوگان شمال نداجا بااشاره به برگزاری رزمایش دریایی امنیت و اقتدار پایدار96، گفت: این رزمایش در پنج مرحله پیش بینی  شده و به مرحله اجرا در می‌آید .مرحله اول این رزمایش شامل برنامه ریزی و طراحی از نیمه اول فروردین ماه امسال آغاز و مرحله دوم آن با برگزاری جلسه توجیهی و آغاز رزمایش در ساحل اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله سوم تحت عنوان عملیات بازی جنگ بین یگانها و تقسیم آنها به دو دسته یگانهای خودی و دشمن و اجرای تاکتیک‌های پیش بینی شده در این عملیات تصریح کرد: در مرحله چهارم رزمایش، تمرینات و عملیات مشترک بین یگانهای شناورسطحی، یگانهای پروازی، یگان‌های عملیاتی در ساحل و دریا و یگان‌های پشتیبانی به اجرا در می‌آید.

فرمانده ناوگان شمال نداجا با اشاره به برگزاری جلسه ارزیابی رزمایش به عنوان پنجمین مرحله آن در مرداد ماه امسال، گفت: این رزمایش در محدوده‌ای به وسعت بیش از 88 هزار متر مربع در پهنه دریای خزر در منطقه تحت ماموریت ناوگان شمال برگزار می‌شود.

ناخدا یکم باقری تاکید کرد: مطابق گذشته پیام ما از برگزاری این رزمایش پیام صلح و دوستی در سایه اقتدار و توانمندی در دریای خزر استبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278017 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟