تذکر ۲۱ نماینده به وزیر جهاد کشاورزی جهت جلوگیری از واردات برنج

رکنا سیاسی: اکبر رنجبرزاده عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 11 تیر) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس‌جهور و مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

متن تذکرات کتبی نمایندگان به شرح زیر است:

تذکر علی محمد شاعری نماینده بهشهر به همراه 20 تن از نمایندگان استان‌های گلستان و گیلان به وزیر جهاد کشاورزی: از واردات برنج در فصل برداشت حداقل به مدت 4 ماه جلوگیری کنید.

تذکر محسن بیگلری نماینده سقز به وزیر اقتصاد، علت عدم حل مشکل سپرده‌گذاران موسسه آرمان به خصوص در مناطق محروم از جمله سقز و کردستان چیست؟

تذکر حسین نیاز آذری و محمد دامادی نمایندگان بابل‌ و ساری به رئیس‌جمهور، ضرورت توجه به وضعیت سپرده‌گذاران موسسه کاسپین در استان مازندران و پرداخت مبالغ سرمایه‌گذاری انجام شده.

تذکر علی رستمیان نماینده مردم دلفان در مجلس به وزیر اقتصاد، عدم نظارت جدی بر فعالیت موسسه مالی و اعتباری آرمان و وارد شدن خسارت‌های جبران‌ناپذیر بر سپرده‌گذاران در استان گردیده است. چرا وزیر اقدام موثری در این رابطه به عمل نیاورده است؟

تذکر همایون هاشمی نماینده مردم شاهین‌دژ به وزیر راه و شهرسازی، رسیدگی عاجل و برنامه‌ریزی جهت توسعه جاده تکاب به قندی به جهت افزایش تردد و ایجاد دست‌رسی مناسب برای شهرستان‌های همجوار.

تذکر قلی‌الله قلیزاده نماینده مردم کلیبر و میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی به وزیر نیرو، ضرورت رها‌سازی آب سد‌های سبلان مشکین‌شهر و صتار خاناهر جهت آبیاری مزارع .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 278011 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟