پایان انتقام در شبکه اجتماعی اینستاگرام/ پلیس سمنان وارد عمل شد

 سرهنگ فداییان رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای کشف این پرونده گفت: در پی وصول یک فقره پرونده قضایی به پلیس فتا استان  با موضوع مزاحمت اینترنتی، پی جویی پرونده در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی ادامه داد: با مستندات ارائه شده توسط شاکی مشخص شد متهم با ایجاد پروفایلی جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ارسال مطالبی خلاف واقع نسبت به همسر شاکی پرونده در راستای تخریب زندگی شخصی شاکی نموده است.

سرهنگ فداییان افزود: با بررسی تخصصی مستندات و تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده که با تکنیک های مختلف قصد در پنهان نمودن هویت اصلی خود را داشت شناسایی گردید.

رئیس پلیس فتا استان سمنان در راستای انگیزه این متهم سایبری گفت: متهم  در زمان حضور در پلیس فتا انگیزه خود را حسادت و انتقام جویی از همسر شاکی پرونده بیان داشته است.

این مقام انتظامی استان به کاربران توصیه کرد: متاسفانه امروز شاهدیم برخی کاربران، شبکه های اجتماعی را بستری برای ارسال پیام‌های توهین آمیز و یا افترا انتخاب می نمایند که این اقدام جرم می باشد و براساس قانون، مجازات لازم تعیین گردیده است ضمنا به کاربران تاکید می گردد در صورت برخورد با چنین مشکلاتی مراتب را سریعا به پلیس فتا اعلام نمایند تا از هرگونه سوء ظن احتمالی در زندگی شخصی و عواقب جبران ناپذیر آن جلوگیری گردد.

رئیس پلیس فتا استان سمنان با معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از کاربران درخواست کرد از مطالب آموزشی این سایت استفاده نموده و در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه آن را از طریق لینک سامانه پاسخگویی به فوریت‌های سایبری، با ما در میان بگذارند.

کدخبر: 743458 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟