خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده دست | شروع قیمت از 1 میلیون تومان

دستگاه ضدعفونی کننده دست جهت استفاده در اماکن پرتردد به خصوص ادارات و بیمارستان ها طراحی و تولید شده اند. این محصولات را می توان در هر جایی که به برق دسترسی داشته باشید به شکل ایستاده، دیواری یا رومیزی ( بسته به محصول ) مورد استقاده قرار داد.

آیا دستگاه ضدعفونی کننده دست در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موثر است؟

بی شک دست های آلوده یکی از راه های انتقال این ویروس به بدن شماست. اما همانطور که زدن ماسک به شما تضمین 100 درصدی جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا را نمی دهد، دستگاه ضد عفونی کننده دست نیز شما و محل کار شما را از این جهت بیمه نمی کند! واقعیت امر این است که 4 راهکار اساسی یعنی زدن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، شستشو و ضد عفونی دائم دست ها و پرهیز از رفت آمد های غیر ضروری، تنها در کنار هم است که شانس ابتلای شما به ویروس کرونا رو به طرز چشمگیری کاهش می دهد. همچنین برخی مشاهدات علمی نشان داده است که اکثر افرادی که راهکار های بهداشتی را رعایت می کنند حتی پس از ابتلا به ویروس کرونا نیز به نوع خفیف آن دچار می شوند، هرچند این موارد تاکنون ثابت نشده اند.

دستگاه ضد عفونی کننده پدالی بهتر است یا اتوماتیک ؟

در بسیاری از مقالات توصیه شده است که دستگاه ضد عفونی کننده پدالی به دلیل تماس با کفش باعث انتقال ویروس می شود اما واقعیت این است کفش پا بسیار آلوده تر از آن است که یک پدال باعث افزایش آلودگی آن شود و معمولاً افراد در اماکن عمومی کفش پوشیده و پیش از ورود به منزل آن را در می آورند. ( توصیه می شود حتماً این مورد را رعایت کنید چرا که احتمال وجود ویروس کرونا در کف زمین به دلیل سنگین بودن آن بسیار بیشتر از هر سطحی است ). اگر این موضوع را در کنار این حقیقا که دستگاه های ضد عفونی کننده پدالی از قیمت مناسب تری نسبت به انواع اتوماتیک برخوردارند، قرار دهیم، به این نتیجه می رسیم که انواع پدالی، محصولاتی مقرون به صرفه بوده و در کنار دارا بودن کیفیت، کارآیی مناسبی نیز دارا می باشند.

از سوی دیگر باید اعتراف کرد مدل های اتوماتیک از ظاهر و عملکرد های بیشتری برخوردارند. اکثر دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست عرضه شده در فروشگاه اینترنتی آی ناین مجهز به نور LED بوده که علاوه بر زیبایی باعث جلب توجه مراجعه کنندگان می شود. البته باید یه این موضوع نیز اشاره کرد که دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک برای محیط هایی که افراد در آن کفش خود را در می آورند اکیداً بیشتر از مدل پدالی توصیه می شود.

خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده دست

جهت خرید اینترنتی محصولات ضد عفونی کننده کلیک کنید

بهترین دستگاه ضد عفونی کننده دست از دید ما

واقعیت این است که محصولات زیادی هم اینک در بازار موجود است که هریک طرفداران خود را داراست. نمی توان با قطعیت اعلام کرد که کدام محصول بهترین است چرا که بسته به نوع نیاز کاربر هریک می توانند به بهترین نحو ممکن برای وی مفید باشند. اما با توجه به میزان فروش و بازخورد مشتریان پس از استفاده و البته تعداد مرجوعی های کالا در سایت اینترنتی آی ناین، می توان بهترین محصول و با کیفیت ترین آنها را دستگاه ضد عفونی کننده دست مدل i9-06 دانست. این محصول اگرچه از نخستین محصولات عرضه شده توسط تولید کننده آن نبود، اما پس از رفع ایرادات مرسوم در مدل های پیشین و بررسی بهترین نوع کارایی در کنار زیبایی به بازار عرضه شد. در ادامه مشخصات این محلول پاش دست را شرح خواهیم داد :

مشخصات دستگاه ضد عفونی کننده i9-06

  • مخزن 5 لیتری
  • سه رنگ : مشکی، سفید و طلایی
  • عملکرد اتوماتیک بوسیله سنسور چشمی
  • نشانگر مخزن ماده ضد عفونی کننده
  • درپوش مخزن
  • یک سال گارانتی آی ناین

خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده دست

آدرس جهت خرید اینترنتی : www.i-9.ir

تلفن تماس : 45537

دستگاه ضد عفونی کننده دست اتوماتیک

دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست بدون دخالت دست یا فشردن پدال ( در مدل های پدالی ) تنها بوسیله سنسور چشمی قرار گرفته زیر نازل اقدام به پاشش ماده ضد عفونی کننده روی دست ها می کند. این دستگاه ها بسته به کیفیت سنسور استفاده شده در آن می توانند طول عمر بیشتری نسبت به برخی مدل های پدالی داشته باشند. نوع سنسور در دستگاه های ضد عفونی کننده اتوماتیک به دو شکل اولتراسونیک و مادون قرمز است که هردو از کیفیت خوبی برخوردارند، هرچند انواع دارای سنسور اولتراسونیک از قیمت بالاتری برخوردارند. از آنجایی که عملکرد این دستگاه ها به شکل اتوماتیک است، به نام دستگاه ضد عفونی کننده هوشمند دست نیز شناخته می شود.

یک دستگاه ضد عفونی کننده خوب از چه ویژگی هایی برخوردار است ؟

  1. هنگام خرید به گارانتی محصول دقت کنید. اگر فروشگاه معتبر روی محصول خود گارانتی ارائه می دهد نشان دهنده اطمینان خاطر از جنس فروخته شده است.
  2. در انواع دستگاه اتوماتیک کیفیت سنسور مهم است. در صورت امکان بهتر است سنسور پشت یک طلق شیشه ای قرار گرفته باشد تا آب یا مواد ضد عفونی کننده روی آن پاشیده نشود.
  3. در دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک دست به قرار داشتن LED روی محصول دقت کنید. چراغ های LED علاوه بر اینکه به محصول ظاهر زیبا می دهند کاربر را از عملکرد محصول آگاه ساخته و در برخی موارد هشدار کم بودن مخزن ضد عفونی کننده را می دهند.
  4. حجم مخزن قابل رویت باشد. بدین صورت می توان پیش از خالی شدن دستگاه اقدام به پر کردن آن نمود ( به خصوص در اماکن شلوغ مانند بانک و رستوران این امر حیاتی است )
  5. در دستگاه ضد عفونی کننده پدالی، کیفیت پدال خیلی مهم است. در صورت امکان پیش از خرید عملکرد آن را تست کنید.
  6. مخزن بزرگ یک مزیت است. به این موضوع دقت کنید.
  7. دسترسی به مخزن خیلی مهم است. این موضوع را دقت کنید که در اغلب دستگاه ضد عفونی کننده دیواری و رومیزی، مخزن در مجاورت سنسور ها قرار دارد و در صورت ریخته شدن ماده ضد عفونی کننده روی مدار سنسور و یا پمپ خطر سوختگی دستگاه و یا برق گرفتگی وجود دارد. در هر صورت توصیه می شود مخزن دستگاه را بوسیله یک قیف و با حوصله و دقت پر نمایید.
  8. زیبایی : دستگاه ضد عفونی کننده اتوماتیک به بخش جدایی ناپذیر بسیاری از کسب و کار ها و ادارات مبدل شده است و لازم است محصولی که خریداری می کنید چه از نظر رنگ و چه ظاهر، متناسب با کسبو کار شما بوده و مشتریان شما را تحت تاثیر قرار دهد.
  9. در صورتی که دستگاه قابلیت استفاده هم به همراه ماده ضد عفونی کننده و هم مواد شست و شو مانند ژل ضد عفونی کننده را دارا باشد، این یک امتیاز است.
  10. برخی دستگاه های مانند مدل i9-12 در کنار ضد عفونی کنندگی دارای سطل زباله همراه و محل قرار گیری دستمال کاغذی یا دستکش یکبار مصرف نیز می باشند که این خود یک امتیاز برای مارکز شلوغ است. البته باید در نظر داشت این مدل از حجم بزرگی برخوردار بوده و برای اماکن کوچک مناسب نیست.

خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده دست

خرید اینترنتی دستگاه ضد عفونی کننده دست

در صورت تمایل به خرید انواع ضد عفونی کننده دست می توانید به سایت آی ناین مراجعه کرده و خرید خود را به شکل اینترنتی یا تلفنی ثبت کنید. آی ناین بزرگترین و کامل ترین سبد فروش انواع دستگاه ضد عفونی کننده در ایران را دارا بوده و تمامی محصولات به همراه گارانتی به مشتریان عزیز عرضه می شود. این مجموعه بیش از 6 سال فعالیت در حوزه فروش اینترنتی محصولات تخصصی را دارا بوده و دارنده نماد اعتماد الکترونیک از سامانه کسب و کار های اینترنتی می باشد.

همچنین لازم به ذکر است تمامی محصولات ضد عفونی کننده دست ( بیش از 16 مدل ) پایین ترین از قیمت بازار در سایت آی ناین آماده ثبت سفارش اینترنتی می باشد. این مجموعه همچنین عرضه کننده عمده محصولات به همکاران بوده و جهت دریافت لیست قیمت همکار لازم است با شرکت تماس بگیرید. علاوه بر این در صورتی که تولید کننده محصولاتی به غیر از محصولات عرضه شده در سایت آی ناین هستید جهت همکاری با این مجموعه تماس بگیرید.

سایت آی ناین، مرجع قیمت انواع دستگاه ضد عفونی کننده دست.

حتی اگر تمایل دارید محصول خود را از فروشگاه دیگری چه به شکل فیزیکی و چه اینترنتی خریداری نمایید، توصیه ما بازدید از سایت آی ناین جهت اطلاع از قیمت محصولات است تا به این شکل فروشنده به شما قیمت بالایی اعلام نکند.

آدرس سایت : www.i-9.ir

تلفن : 45537

کدخبر: 632279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟