بهترین هتل های کیش از دید مسافران

معرفی بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش

اگر شما هم طرفدار هتل‌ های لوکس  هستید، در این قسمت برخی از هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش را با امکانات و ویژگی‌هایشان بررسی خواهیم کرد. هتل‌های پنج ستاره جزو بهترین و لوکس ترین هتل های کیش هستند که مسافران زیادی از آن‌ها استقبال می‌کنند.

هتل مارینا کیش

اگر از افرادی که زیاد به کیش سفر می‌کنند درباره‌ی هتل‌های پنج ستاره اطلاعات کسب کنید، به شما خواهند گفت که یکی از بهترین هتل‌ های شهر کیش، هتل مارینا است که مساحت آن حدود ده هکتار بوده و در سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده است. اتاق‌های هتل مارینا با دکوراسیون مدرن و به روز طراحی شده‌اند. اگر به دنبال رزرو هتل هستید، مارینا با امکانات عالی خود نظر شما را جلب خواهد کرد.

از انواع اتاق‌های هتل مارینا می‌توان به اتاق دبل، اتاق تویین، جونیور سوییت دو خوابه، سوییت رویال و... اشاره کرد. در هر یک از این واحدها از امکاناتی مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی، تلویزیون، مبلمان، دراور، اینترنت، سشوار و تلفن بهره‌مند خواهید شد. برای صرف وعده های غذایی نیز می‌توانید به رستوران لوتوس واقع در این هتل مراجعه کرده و انواع غذاهای ایرانی و دریایی را سفارش دهید. لازم به ذکر است که این هتل جزو هتل‌های هافبرد است و صبحانه و ناهار آن رایگان خواهد بود. از امکانات تفریحی آن نیز می‌توان به مجموعه ورزشی، استخر سونا و جکوزی و خدمات ماساژ اشاره کرد.

هتل پارمیس کیش

یکی دیگر از بزرگ‌ترین هتل های کیش، هتل پنج ستاره پارمیس است که جزو بهترین هتل‌های کیش از نظر موقعیت مکانی به شمار می‌رود. دلیل محبوبیت این هتل پنج ستاره در بین مسافران، نزدیکی آن به مراکز خرید و تفریحی است. از انواع واحدهای اقامتی این هتل که امکاناتی مانند اینترنت، تلویزیون، یخچال، تلفن، صندوق امانات و سشوار دارد، می‌توان به اتاق دو خوابه، اتاق سه خوابه، اتاق سه خوابه رو به دریا و اتاق دو نفره رو به دریا اشاره کرد. از امکانات عمومی هتل نیز ترانسفر رفت و برگشت، صبحانه رایگان، کافی‌شاپ، سالن همایش و آرایشگاه را می‌توان نام برد. سالن بیلیارد و استخر و سونا جزو امکانات تفریحی هتل هستند.

هتل پانوراما کیش

هتل پاناروما یکی از هتل‌ های کیش است که در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده و جزو هتل‌های تازه تاسیس به شمار می‌رود. این هتل در ۱۵ طبقه خود، ۲۶۸ واحد اقامتی متنوع را جای داده است که براساس انتخاب و تعداد نفرات رزرو خواهند شد. این هتل به هتل لیلیوم کیش بسیار نزدیک است و در خیابان رودکی  قرار دارد. از ارتفاعات این هتل نمای دلپذیر و زیبایی از جزیره را خواهید دید. انواع واحدهای اقامتی مانند اتاق دو تخته دوبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته رویال، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته لوکس و... در این هتل وجود دارند که از امکانات آن‌ها می‌توان به تلویزیون، لوازم بهداشتی، تلفن، مبلمان، سیستم سرمایشی و... اشاره کرد. نگران شام و ناهار خود نباشید، در رستوران هتل پانوراما بهترین غذاهای ایرانی را با بهترین ‌کیفیت می‌توانید سفارش دهید. از این هتل‌ تا مراکز خریدی مانند زیتون، سارینا و دامون فاصله چندانی نیست.

هتل پانوراما کیش

بهترین هتل های کیش رو به دریا

یکی دیگر از دسته هتل های کیش که از اهمیت زیادی برخوردارند، هتل های با ویو دریا هستند که بیشتر جوانان برای اقامت در کیش این هتل‌ها را برای رزرو ترجیح می‌دهند. در ادامه لیستی از هتل های کیش با ویو دریا را ذکر خواهیم کرد.

هتل داریوش از بهترین هتل های لوکس کیش

یکی از هتل‌ های کیش با ویو دریا که از معماری بسیار لوکس و زیبا برگرفته از  تخت جمشید است را می‌توان نام برد. این هتل جزو هتل های پرطرفدار کیش است که مورد استقبال مسافران قرار می‌گیرد‌. علاوه بر معماری خاص هتل، امکانات آن نیز باعث جلب توجه میهمانان و گردشگران برای اقامت در کیش می‌شود. از انواع واحدهای اقامتی موجود در هتل اتاق دو تخته کابانا، سوییت دو نفره آتوسا، سوییت رویال لوکس ۴ نفره و... است. در هر یک از این اتاق‌ها می‌توانید شاهد امکاناتی مانند مبلمان، یخچال، روم سرویس،سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و مینی بار باشید. برای اوقات فراغت خود نیز می‌توانید از امکانات تفریحی هتل داریوش مانندسالن بدنسازی، استخر، پیند بال و تنیس استفاده کنید.

هتل داریوش از بهترین هتل های لوکس کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا یکی دیگر از هتل‌ های کیش است که در سال ۱۳۹۶، در ۱۲ طبقه و با ۱۴۴ واحد اقامتی فعالیت خود را در صنعت هتلداری آغاز کرد. اتاق دو تخته استاندارد، اتاق دو تخته رو به دریا، اتاق سه تخته و سوییت یک تخته از انواع واحدهای اقامتی آن هستند. از امکانات عمومی هتل ویدا می‌توان به سالن همایش و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. البته امکانات تفریحی آن مانند استخر و سونا، ماساژ ترکی، سالن بدن‌سازی و زمین ورزشی از دیگر امکانات عمومی آن هستند. در اتاق‌ها نیز امکاناتی مانند تلویزیون، سیستم سرمایش، سشوار، مینی بار چایساز و آباژور ارائه شده است.

بهترین هتل های ساحلی کیش

هتل های کیش در برخی موارد در قسمت‌های ساحلی جزیره واقع شده‌اند که می‌توان به جرات گفت جزو بهترین هتل‌های شهر از نظر ویو دریا هستند. یکی از بهترین این هتل‌ها، هتل ترنج است که در ادامه ویژگی‌های آن را بررسی خواهیم کرد.

هتل ترنج کیش

در بین هتل های کیش، هتل ترنج با طراحی خاص واحدهای اقامتی‌اش جزو مشهورترین هتل‌های جزیره است. این هتل در سال ۱۳۹۴ در دو فاز شروع به فعالیت کرد. این هتل که جزو هتل های پنج ستاره نیز به شمار می‌رود، امکانات و خدمات خوبی را ارائه می‌دهد. یکی از دوفاز این هتل در خشکی و دیگری بر روی آب‌های ساحلی ایجاد شده است. با اقامت در اتاق‌های این هتل خاطرات به یادماندنی از اتاق ‌های ساحلی را تجربه خواهید کرد. از امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، والیبال ساحلی، سالن بیلیارد، استخر و سونا، ترانسفر فرودگاه، اینترنت، پارکینگ، روم سرویس، ماشین اجاره‌ای و... اشاره کرد.

بهترین هتل های کیش برای ماه عسل یوتراوز

در زمان اوغات فراغت خود می‌توانید از والیبال ساحلی و سالن بدنسازی برای ورزش روزانه استفاده کنید. پس از گشت و گذار در جزیره و سپری کردن روزی خسته کننده، سالن ماساژ و استخر مجموعه ترنج می‌تواند گزینه مناسبی برای رفع خستگی باشد. در رستوران خورشید می‌توانید با تماشای دریا و منظره زیبای آن از خوردن وعده‌های غذایی خود لذت ببرید. کیفیت غذا در این رستوران با توجه به استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه در بهترین کیفیت خود قرار دارند.

در انتها

در این جزیره اقامتگاه‌ها و هتل‌های زیادی وجود دارند که ما به بررسی چند نمونه از بهترین هتل های کیش پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو بهترین هتل‌ های کیش ابتدا اطلاعات لازم درباره‌ی قیمت و خدمات آن را کسب کنید. جهت رزرو هتل و خرید بلیط می‌توانید به وبسایت یوتراوز مراجعه کنید.

کدخبر: 886020 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟