دریافت پاسپورت دومینیکا و سفر به ۱۲۶ کشور جهان بدون ویزا

شاید نام دومینیکا پاسپورت به گوش شما هم خورده باشد اما ندانید این پاسپورت دقیقا چیست و به چه دردی می‌خورد؟ پاسپورت دومینیکا یکی از پرقدرت‌ترین پاسپورت‌ها در جهان است که با در دست داشتن آن می‌توانید به بسیاری از کشور‌های جهان مثل انگلستان، بدون ویزا سفر کنید و به کمک آن ویزای ده ساله توریستی آمریکا را اخذ کنید. در این نوشته درباره مزایا، شرایط و نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا با شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا از نگاه سایت passportindex یکی از معتبر‌ترین پاسپور‌ت‌های جهانی محسوب می‌شود و مثل یک برگ برنده عمل می‌کند که با دریافت آن می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • سفر به بیش از ۱۲۶ کشور در جهان بدون ویزا
  • دریافت پاسپورت برای همسر، فرزندان وابسته زیر ۳۰ سال و والدین و پدربزرگ و مادر بزرگ بالای ۶۵ سال
  • حق کار و تحصیل در کشور دومینیکا
  • بدون نیاز به حضور فیزیکی در این کشور و بدون نیاز به دانش زبانی
  • دریافت سریع پاسپورت در چند ماه
  • آزادی تجارت در همه کشور‌های عضو Caricom
  • امکان انتقال مزایای حق شهروندی دومنیکا به نسل‌های بعدی

به علاوه در کنار این مزایا شما ملزم به پرداخت مالیات بر سرمایه، هدیه، درآمد خارجی، ارث یا سود سرمایه خود نیستید.

مزایای دریافت پاسپورت دومینیکا

نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا

برای دریافت پاسپورت دومینیکا دو روش اصلی وجود دارد:

۱- کمک به دولت دومینیکا به‌صورت بلاعوض

دولت دومینیکا برای پیشرفت و بهبود اقتصاد خود کمک‌های بلاعوضی از مهاجران دریافت می‌کند که در عوض آن پاسپورت کشور را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. در این روش با پرداخت ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۷۵۰۰۰ می‌توانید پاسپورت خود را از این کشور اخذ کنید.

۲- سرمایه گذاری در پروژه‌های تایید شده دولت دومینیکا

دولت دومینیکا پروژه‌هایی مثل ساخت هتل، اسپا و ویلا را در نظر دارد که شما به عنوان مهاجر در آن‌ها سرمایه گذاری می‌کنید و می‌توانید از این طریق پاسپورت این کشور را به دست بیاورید. این روش به صورت خرید ملک در دومینیکا هم قابل انجام است. برای این کار می‌توانید از املاک شرکت سامانا استفاده کنید.

یکی از این املاک آپارتمان‌های ۱ خوابه سامانا میکونوس است که اقساط آن به‌صورت ۱۵ درصد پیش‌پرداخت و ۸۵ درصد در حین ساخت است. برای خرید این آپارتمان‌ها به‌صورت مستقیم از سازنده می‌توانید از طریق سایت دی ایکس بی اف پلن اقدام کنید.

خوب است بدانید پس از گذشت ۵ سال از سرمایه گذاری در املاک تایید شده دولت دومینیکا می‌توانید سهام خود را بفروشید و هزینه پرداخت شده را از دولت دریافت کنید. در حالی که تابعیت و اقامت شما در این کشور لغو نمی‌شود.

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا

برای دریافت پاسپورت دومینیکا شرایط سخت یا پیچیده‌ای وجود ندارد. همین که هزینه این پاسپورت را پرداخت کنید پرونده شما به جریان می‌افتد و پس از ۴ تا ۶ ماه پاسپورت شما صادر می‌شود. هزینه دریافت پاسپورت دومینیکا از ۱۰۰ هزار دلار شروع می‌شود و بسته به تعداد اعضای خانواده افزایش می‌یابد.

برای گرفتن این پاسپورت نیازی به ارائه مدرک زبان، مدارک تحصیلی و جواز کسب نخواهید داشت.

شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا

مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا

برای اینکه بیشتر با روند دریافت دومینیکا پاسپورت آشنا شوید، بهتر است مراحل آن را برای شما توضیح دهیم:

  1. روش سرمایه گذاری خود را انتخاب می‌کنید.
  2. فرم‌ها و مدارک مورد نیاز برای درخواست تابعیت این کشور را تکمیل می‌کنید.
  3. مدارک شما توسط کارشناسان شرکت‌های مهاجرتی مثل dxboff plan بررسی می‌شوند.
  4. شرایط درخواست شما به اطلاع کشور دومینیکا می‌رسد و آن‌جا بررسی می‌شود.
  5. درخواست شما به دپارتمان دارایی و شهروندی دومینیکا ارسال می‌شود.
  6. نامه تاییدیه درخواست شما ظرف ۹۰ روز به دستتان می‌رسد.
  7. در این مرحله باید مبلغ نهایی سرمایه گذاری را به حساب دولتی دومینیکا واریز کنید.
  8. گواهی تابعیت، شهروندی و اقامت شما از طرف دولت دومینیکا صادر می‌شود.
  9. در این مرحله درخواست دومینیکا پاسپورت را برای این کشور ارسال می‌کنید.

تمامی این مراحل می‌تواند در ۴ تا ۶ ماه انجام شود.

سرمایه گذاری و دریافت پاسپورت دومینیکا

شاید به‌نظر بیاید که به عنوان یک فرد ایرانی دریافت پاسپورت دومینیکا یک امر سخت یا حتی غیر ممکن است! اما کافی است در این مسیر از کمک مشاوران حرفه‌ای استفاده کنید؛ شرکت‌هایی که سال‌ها است در زمینه سرمایه گذاری در کشور‌های خارجی و دریافت پاسپور‌ت‌های جهانی فعالیت می‌کنند.

یکی از این شرکت‌ها دی ایکس بی اف پلن است. این شرکت با سازندگان ملک در چندین کشور دنیا همکاری می‌کند و می‌تواند به شما در خرید ملک در امارات، ترکیه، گرجستان، مصر و عمان کمک کند. در این سایت تمامی خانه‌ها با لوکیشن و امکانات دقیق وجود دارند و با یکدیگر قابل مقایسه هستند. هم‌چنین قیمت این املاک با ارز‌های مختلف بیان شده است تا شما بتوانید راحت‌ترین ارز را برای پرداخت انتخاب کنید.

جمع‌بندی

در این نوشته یکی از مهم‌ترین و قدرتمند‌ترین ویزاها برای ایرانیان را به شما معرفی کردیم و درباره مزایا، شرایط و نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا سخن گفتیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی درمورد دریافت پاسپورت دومینیکا با خرید املاک سامانا دارید میتوانید با متخصصین و کارشناسان دی ایکس بی اف پلن بصورت 24 ساعته و کاملا رایگان در ارتباط باشید. همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد یکی از مهم‌ترین خدمات این شرکت کمک به شما برای خرید املاک به‌صورت مستقیم از سازنده است. برای اطلاعات بیشتر وارد وب‌سایت دی‌ایکس‌بی‌اف‌‌پلن به آدرس dxboffplan.com شوید.

کدخبر: 883992 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟