اگر رامسر رفتید بازدید از آبشار ازارک را از دست ندهید + فیلم
حجم ویدیو: 7.75M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش رکنا، شهر رامسر دارای مکان های دیدنی بسیار زیاد و متنوعی است که باعث شده در تمام ایام سال گردشگران زیادی به این شهر سفر کنند. همچنین از بین سایر آبشارهای این شهر می توان به آبشار سیاسرت و آبشار ایج اشاره کرد.

آبشار بسیار زیبا و دیدنی ازارک که در رامسر واقع شده است به دلیل بارش زیاد در ارتفاعات این مناطق ایجاد شده و مانند سایر قسمت های رامسر اطراف این آبشار نیز دارای پوشش گیاهی بسیار متنوعی است.

معرفی آبشار ازارک رامسر و جاذبه های اطراف آن

ازارک نام یکی دیگر از آبشارها و جاذبه های طبیعی رامسر است که در منطقه سنگ پشت در شهرستان رامسر واقع است. این آبشار زیبا به دلیل بارش زیاد در ارتفاعات این مناطق ایجاد شده است و مانند سایر قسمت های رامسر اطراف این آبشار نیز پوشش گیاهی بسیار متنوعی دارد و این موضوع باعث شده که طبیعت علاوه بر جلوه زیبا عطر و بوی دلنشینی نیز در اطراف این آبشار داشته باشد.

آبشار ازارک مانند سایر آبشار های این منطقه از کوه های پر بارش رشته کوه البرز سرچشمه گرفته است و به سمت دریای خزر سرازیر می شود. زمانی که شما به این منطقه مسافرت می کنید علاوه بر دیدن این آبشار در مکان های طبیعی بسیار زیبا آبشارهای متعدد دیگری را نیز می توانید ببینید و یک سفر بسیار لذتبخش را تجربه کنید.

کدخبر: 858954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟